بله
قبول داریم که امت زمانه
صلح رو
به امام علی و امام حسن جانمان تحمیل کردند و امام مستقیما و صریحا اشاره فرمودند که تحمیل شده
و مجبور به پذیرش شدند
چون یار و یاوری نبود
چون نزدیکترین اصحاب و فرماندهان امام
خیانت کردند
خیانتی محرز و آشکار
ولی امام و رهبر ما نه تنها حرفی از تحمیل نزدند
بلکه از امام عصرمان طلب دعا کردند که در میدان مذاکرات و نظامی
پیروز بشیم
امام
میدونند که یک امت
پشتیبان ولایتفقیه هستند
از خواص گرفته
تا
ما عوام
اختلاف نظر هست
اختلاف سلیقه هست
ولی
اختلاف عقیده نیست و
همه و همه
به ندای امام امت لبیک میگیم و تا پای جان
از فرمان امام تبعیت میکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
امام میدونند که یک امت پشتیبان ولایتفقیه هستند از خواص گرفته تا ما عوام اختلاف نظر هست اختلاف سلی
خواصی که این مدت همراه با همسر و فرزند شهید شدند
یار و یاور امام بودند
عوامی که همراه با خانواده شهید شدند
یار و یاور امام بودند
پس
امام و رهبر عزیزتر از جانمان
تنها نیستند که کسی بخواد مسئلهای رو به ایشون تحمیل بکنه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بحث بر سر راهبرد و معادلات است که ترامپ این عرصه رو به درایت امام شهیدمان و امام خامنهای باخته
یه عده میگن
این مذاکره و آتشبس
تنفسی برای آمریکا که بره خودشُ تجهیز بکنه و برگرده
ببین باباجان
آمریکا و اسرائیل
گروه چریکی نیستند که به این زودیا تجهیزاتشون تمام بشه
بلکه
بزرگترین ارتش زمینی و هوایی دنیا هستند
پیشرفتهترین و بیشترین تجهیزات نظامی رو دارند
البته به علاوه بزرگترین حمایت مالی از طرف عربستان و امارات و کویت و ...
پس
بحث سر تجهیزات نیست که بگیم دشمن میره و مجهزتر از قبل برمیگرده
بحث
بر
سر معادله است
بحث بر سر راهبرد است
دشمنی که خیال میکرد ۷۲ساعته
نظام رو ساقط و کشور رو تجزیه میکنه
هستهای رو نابود و اورانیوم غنیشده رو سرقت میکنه
موشکی رو نابود میکنه
خاک بر سرش شد 😎
چرا⁉️
چون راهبرد امام شهیدمان و تدبیر امام عزیزمان
تمام معادلات دشمن رو خنثی کرد و برهم زد
باباجان
دشمنِ قدارهکش
اومده بود که بزنه و در بره
ولی گیر افتاد و حالا مجبوره مذاکره کنه
مجبوره امتیاز بده و اگه بخواد بدعهدی کنه
اهرمهای فشار رو فعال میکنیم
و همانطور که امام عزیزمان فرموده بودند
اگه این جنگ ادامه پیدا بکنه
جبهههای دیگر گشوده خواهد شد
دستمون حسابی پره
نگران نباشید
دشمن بخواد عهدشکنی بکنه
بلدیم و میتونیم که دهنشُ سرویس بکنیم
وقتی قیمت نفت تا ۲۰۰ دلار بره و قیمت نفت و گاز و آلمینیوم و ... سر به فلک بکشه و کارخانجات
صنایع و پالایشگاههای جهان با کمبود و تعطیلی روبرو بشن
حساب کار دستشون میاد
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴 قالیباف: پیش از آغاز مذاکرات ۲ شرط باید محقق شود 🔻۲ مورد از اقداماتی که مورد توافق طرفین قرار گرف
وقتی سردار قالیباف میگه این دو مورد پیش از مذاکرات محقق بشه
یعنی کت
تن آقای جمهوری اسلامی ایران است
این آقای جمهوری اسلامی ایران است که برای اولین بار در تاریخ
برای ابرقدرت دنیا شرط
و البته پیششرط تعیین میکنه و میگه تا پیششرطها محقق نشه
گفتگو نمیکنیم...
بچها این موارد رو دستکم نگیرید
دشمنی که اومده بود بزنه و فرار بکنه
الان مجبور شده بشینه پای میز مذاکره
اونم طبق شروط و پیششرطهای آقای مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران
قالیباف در فرودگاه اسلامآباد: تجربه مذاکره ما با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است
❌حسن نیت داریم اما اعتماد نداریم❌
رئیس مجلس در بدو ورود به اسلام آباد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ونس معاون رئیس جمهور آمریکا:
🔹متاسفانه تجربه ما از مذاکره با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است. دو بار در طول کمتر از یک سال در میانه مذاکرات، با وجود حسن نیت طرف ایرانی، به ما حمله کردند و مرتکب جنایات جنگی متعدد شدند.
🔹ما حسن نیت داریم، ولی اعتماد نداریم.
🔹در مذاکرات پیش رو، اگر طرف آمریکایی آماده توافق واقعی و دادن حقوق ملت ایران باشند، از ما هم آمادگی برای توافق خواهند دید؛ اما در جنگ فعلی به آنها نشان دادهایم که اگر بخواهند از مذاکره برای اجرای یک نمایش بی حاصل و عملیات فریب استفاده کنند، ما آمادهایم تا حقوق خود را با ایمان به خدا و تکیه بر توان ملتمان محقق کنیم.
#ایران
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
قالیباف در فرودگاه اسلامآباد: تجربه مذاکره ما با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده
وقتی سردار قالیباف میگه
حسننیت داریم
اما اعتماد نداریم
یعنی که
هم دیپلماسی حواسش به فریبکاری دشمن است
و
هم اینکه میدان
دستش روی ماشه است...
هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان!
خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان:
🔹اخبار در اینجا حاکیست که آمریکا با هیاتی نزدیک به ۳۰۰ نفر وارد پاکستان شدهاند!
🔹جی دی ونس معاون ريیس جمهور امریکا و ویتکاف و کوشنر اعضای هیات مذاکره کننده هستند.
#ایران
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
هیات ۳۰۰ نفره آمریکایی در اسلام آباد پاکستان! خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلامآباد پاکستان: 🔹اخبار
بچها
همانطور که در بیانیه شعام ذکر شده بود
مذاکره بخشی از نبرد است
وقتی برای اولین بار در تاریخ
دشمن با یک هیات ۳۰۰ نفره وارد مذاکره میشه
یعنی فهمیده و میدونه که طرف مقابلش قدر و قدرتمند است
میدونه که باید با تمام توان با ایران روبرو بشه
میدونه که ایران
لیبی نیست
میدونه که ایران ونزوئلا نیست که رئیس جمهورشُ برداره بره
آمریکا در میدان نظامی فهمید که نمیتونه برای ایران
قدارهکشی بکنه
فهمید که نمیتونه با زبان زور
ایرانُ متوقف بکنه
فهمید که باید با زبان دیپلماسی
به ایران احترام بذاره
کی فکرشُ میکرد که آمریکای ابرقدرت
خاک بر سر و مجبور بشه با هیات ۳۰۰نفره به مصاف دیپلماسی ایران بیاد⁉️⁉️
میدان نظامی
در ماجرای مربوط به اصفهان
سختترین و سنگینترین ضربه رو به دشمنِ قدارهکش وارد کرد
دشمنی که با چندین هلیکوپتر"جهت اجرای هلیبرن"
سوخترسان
اسکورت
و
هواپیما" پشتیبانرزم"
اومده بوده که اورانیوم غنیشده رو سرقت بکنه
جدای از نابودی نمام تجهیزات مدرن و فوقپیشرفته
دهها تلفات انسانی متحمل شد
حالا بعدا و کمکم گفته میشه که در ماجرای اصفهان
چند ده نفر آمریکایی به درک واصل شدند😎