ای کاش
یک عده
بغض انتخاباتی رو کنار بذارند و تقوای سیاسی رو مبنا قرار بدن...
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: تنگه هرمز تنگهای است که مردم دنیا و کشورها باید از آن استفاده کنند
▪️ اجازه نمیدهیم آمریکایی ها بگویند ما در تنگه هرمز منافع داریم
دکتر قالیباف رئیس مجلس در گفتوگوی تلویزیونی با مردم:
🔹 تنگه هرمز تنگه ای است که مردم دنیا و کشورها باید از آن استفاده کنند ما متوجه این موضوع هستیم ما مثل آمریکا نیستیم ببلعیم و هر چه میخواهیم را ببریم.
🔹 اما اجازه نمیدهیم آمریکایی ها بگویند ما در تنگه هرمز منافع داریم و بخواهند در آن دخالت کنند ما مواظب حقوق و حق کشورهای دنیا با پروتکل های خودمان هستیم.
🔹روشن می گویم چند روز است تنگه هرمز را محاصره کردند یعنی همه دنیا از آن عبور کنند جز ایران! عجب تصمیم نادانی و احمقانه ای! مگر امکان پذیر است همه از تنگه هرمز عبور کنند جز ایران؟ این هم اشتباه دیگر آنان است اگر محاصره را رها نکنید حتما تردد در تنگه هرمز محدود خواهد شد و تردیدی در آن نیست.
🔹 دیروز نیز به اقای عاصم منیر گفتم دشمن نباید اقداماتی مثل محاصره دریایی که موجب نقض آتش بس است انجام دهد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف: دشمن بدون رسیدن به اهدافش درخواست آتشبس کرد
🔹گفتیم اگر آمریکا دنبال آتشبس است باید ترامپ در توییت خود اعلام کند که درخواست آتشبس دارد تا همه بدانند این درخواست از سوی آنان بوده است و این دیپلماسی اقتدار است.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💜 یا سيدنا يا أبا عبدالله ارواحنا فداکَ
یا سیدتنا یا رقیة ارواحنا فداكِ
...یا مولانا یا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث...
داره دهن بابا را باز میکنه صداشو بشنوه
روز دختره ، بمیرم ... بميرم برای باباهایی که بی دختر شدند و دخترک هایی که بی بابا شدند.
ألا لعنة الله على القوم الظالمين
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍راهبرد اصلی مذاکرات هیأت ایرانی تدابیری بود که رهبر معظم انقلاب و امام شهید ما داشتند
🔖محمدباقرقالیباف، رئیس مجلس در گفتوگوی تلویزیونی با مردم:
📌رسانه های آمریکایی گفتند هیأت ایرانی بسیار سر سخت و مقتدرانه بر روی اصول های خود ایستادند؛ راهبرد اصلی مذاکرات هیأت ایرانی تدابیری بود که رهبر معظم انقلاب و امام شهید ما داشتند و هیچ موقع خارج از این تدابیر بحثی را دنبال نکردیم و دنبال نخواهیم کرد.
📌مذاکره نیز یک روش مبارزه برای تکمیل میدان و استیفای حق مردم حاضر در خیابان و انجام خواسته های آنان است مردم در عرصه خیابان،نیروهای مسلح ما در عرصه نظامی و بنده نیز به عنوان یک رزمنده در حوزه مذاکرات خواستههای آنان را دنبال میکنم.
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
خطیب زاده: دستورالعمل جدیدی برای تنگه هرمز وضع میشود، هیچ مواد غنیسازی شدهای به آمریکا ارسال نمیشود
معاون وزیر امور خارجه ایران، سعید خطیبزاده:
🔹هیچ مواد غنیسازی شدهای به آمریکا ارسال نخواهد شد و این موضوع قابل طرح نیست.
🔹 پیامهای متعددی بین ایران و ایالات متحده تبادل شده است، اما [آمریکا] بر خواستههایی اصرار دارد که تهران آنها را زیادهخواهی میداند.
🔹 در مذاکرات هنوز به نقطهای نرسیدهایم که به یک نشست واقعی برویم، زیرا مسائلی وجود دارد که آمریکاییها هنوز از موضع حداکثری خود در آنها کوتاه نیامدهاند.
🔹 دستورالعملهای جدیدی برای تنگه هرمز به عنوان بخشی از مذاکرات وضع خواهد شد و این تنگه برای عبور تمامی غیرنظامیان باز و ایمن باقی خواهد ماند.
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 فریاد الله اکبر مردم، با میدان داری کودکانی که از اول انقلابی اند...
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نماینده ی جوان
به خودت بگیر....!!!
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍پاسخ محمدباقر قالیباف به این پرسش که چرا در زمانی که آتشبس لبنان برقرار نشده بود، وارد مذاکرات اسلامآباد شدید؟
🔖محمدباقرقالیباف، رئیس مجلس در گفتوگوی تلویزیونی با مردم:
📌در توافق آتشبس، حزبالله جزئی از توافق بود؛ البته بعدا دیدیم در داخل لبنان برخی مقامات این کشور از جمله رئیسجمهور و نخستوزیر که به آمریکا وابستگی دارند، مواضع دیگری داشتند و بحثهای دیگری را دنبال کردند.
📌رویکرد ما این بود که ورود به ما به چارچوب ۱۰ بندی مذاکره وقتی خواهد بود که آتشبس لبنان برقرار و اموال مسدود شده ایران آزاد شود.
📌اساسا نشست اول ما با آقای عاصم منیر به عنوان میانجی به مدت ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه در اسلامآباد بر سر همین موضوع آتش بس لبنان بود. اولین نشست وی با آمریکاییها نیز با همین موضوع بود. از همانجا دیدیم که پیگیریهای آنها برای آتشبس شروع شد و آتشبس را به شکل ناقص اجرا کردند.
📌حتی در یک روز که دشمن صهیونیستی برای یک منطقه در بیروت اعلان تخلیه داده بود ما آنجا به آمریکاییها اعلام کردیم که اگر این مناطق را اسرائیل بزند، ما هم میزنیم و آنها نزدند.
📌ما آنجا اعلام کردیم که اگر به آتشبس لبنان پایبند نباشند ما هم میزنیم و هم مذاکره را قطع میکنیم. البته ما برای اینکار حتی تنگه هرمز را هم بستیم و از همه ابزارها استفاده شد تا بتوانیم اراده خود را به دشمن تحمیل کنیم.
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯