eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
عضو کمیسیون انرژی: چرخه نفت ایران تهدیدپذیر نیست عضو کمیسیون انرژی مجلس: 🔹چرخه نفت ایران از تاب‌آوری کافی در برابر تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا برخوردار است. 🔹در اوج محاصره دریایی، نه‌تنها صادرات نفت متوقف نشد، بلکه افزایش نیز یافت. 🔹ایالات متحده همواره با رویکردهای مبتنی بر فشار و تهدید راهبرد خود را پیش برده است، اما در این مسیر تاکنون به نتیجه مطلوبی دست نیافته است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
نفت به ۱۰۷ دلار رسید 🔹پس از باز شدن بازار، قیمت جهانی نفت برنت با رشدی ۲ دلاری به ۱۰۷ دلار به ازای هر بشکه رسید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایتی دردناک از حمله آمریکا به ناو دنا در اقیانوس هند ‌پوریا درویشی ‌ملوان ناوشکن «دنا»‌: 🔹به ما می‌گویند بازمانده؛ بازمانده نیستیم؛ جامانده‌ایم؛ لیاقت شهادت نداشتیم؛ جامانده ناوشکن همیشه قهرمان دنا هستیم؛ ناوشکن دنا تنها ناوشکن بومی بود که دور دنیا را در ۸ ماه زد؛ بدون پشتیبانی هیچ کشوری. ‌ کل دنیا از این ناوشکن می‌ترسیدند؛ آمریکایی ‌عمداً این ناوشکن را هدف قرار دادند. 🔹‌برای رزمایش ‌صلح و دوستی‌ در هندوستان ‌شرکت کرده بودیم ‌که ‌اطلاع دادند کشور عزیزمان ‌ درگیر جنگ با آمریکا شده و رهبر عزیزمان‌ به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و ما هنوز هم باور نمی‌کنیم.‌ 🔹لازمه حضور در رزمایش بین‌المللی در همه کشورها این است که سلاح سنگین، از قبیل اژدر و موشک‌ همراه‌ نداشته نباشید؛ ما سلاح سبک داشتیم، ولی سلاح سنگین نداشتیم.‌ 🔹در مسیر برگشت و ساعت ۳:۲۰ دقیقه صبح، آمریکایی‌ها ‌با شلیک یک موشک اژدر از زیردریایی‌‌، ناوشکن دنا را هدف قرار داند و ناوشکن از ‌حرکت ایستاد‌؛ در ادامه آمریکایی‌ها اژدر دوم‌ را شلیک کردند ‌که به ‌قلب بچه‌هایمان‌ خورد‌‌؛ شهدای ناو دنا مظلومانه به شهادت رسیدند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شیخ نعیم: سلاح مقاومت برای دفاع از موجودیت لبنان است 🔹شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به بن‌بست رسیده است و مقاومت همچنان ادامه دارد، مقاومت قوی و شکست‌ناپذیر است. 🔹دبیر کل حزب الله لبنان افزود که مقاومت قاطعانه مذاکره مستقیم را رد می‌کند و دولتمردان باید بدانند که اقدامات آنها نه به نفع لبنان و نه به نفع خودشان خواهد بود. 🔹در این بیانیه آمده است که دولت در حالی که حقوق لبنان را تضییع می‌کند و زمین‌ها را واگذار می‌کند،نمی‌تواند ادامه یابد؛ باید به مردم خود بازگردد و دولت مردم باشد. 🔹دبیرکل حزب الله اظهار داشت که از مسئولیت دولت توقف مذاکرات مستقیم با دشمن صهیونیستی و بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم است. 🔹شیخ نعیم قاسم افزود که سلاح مقاومت برای دفع تجاوز و دفاع از موجودیت لبنان است و مقاومت از سلاح و دفاع خود دست نخواهد کشید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
شیخ نعیم: سلاح مقاومت برای دفاع از موجودیت لبنان است 🔹شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان طی بیانی
دبیرکل حزب‌الله رسما و علنا اعلام میکنه و به دولت لبنان هشدار میده که نباید وارد مذاکرات مستقیم با اسرائیل بشه اما عده‌ای کانال‌دار معلوم‌الحال دولت ایران و سپاه رو مقصر جلوه میدن و میگن ایران حزب‌الله رو تنها گذاشته در صورتی که دولت لبنان در حال تضییع حقوق مردم لبنان است...
🔴سردار قاآنی: ساحات مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر از قبل در کنار حزب‌الله قهرمان قرار دارند ‌ 🔹مقاومت در وقت ضرورت در حمایت از مردم لبنان و فلسطین وارد عمل شده و صهیونیست‌ها را از عمل شوم خود پشیمان خواهد کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 دبیرکل حزب‌الله: اگر تلاش جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات پاکستان و پایداری اسطوره‌ای رزمندگان نبود، آتش‌بسی حاصل نمی‌شد؛ از ایران سپاسگزاریم 🔹اما چرا دولت لبنان از آتش‌بس این‌گونه برآشفت؟ ما خواهان توقف جنگیم، اما هیچ‌کس جز خودِ لبنان حق تعیین شروط برای این کشور را ندارد. 🔹دشمن در «چهارشنبه سیاه»، با ۲۰۰ حمله در ۱۰ دقیقه، صدها غیرنظامی را به خاک و خون کشید و مدعی شد دولت لبنان اراده‌ای برای آتش‌بس ندارد! 🔹در پاسخ به این فشارها، دولت در واشنگتن به میز مذاکره مستقیم نشست؛ روزی که مایهٔ شرمساری بود. 🔹نتیجه آن، توافقی یک‌جانبه بود که دست اسرائیل را برای ادامه جنایت باز می‌گذاشت و مقاومت را «گروه سرکش» می‌نامید. سکوت مسئولان در برابر این توهین به ملت، این سوال را ایجاد می‌کند: آیا دولت لبنان در کنار دشمن ایستاده است؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴 دبیرکل حزب‌الله: اگر تلاش جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات پاکستان و پایداری اسطوره‌ای رزمندگان نبود
عقل سلیم میگه صحبت‌های صریح و صحیح رهبر حزب‌الله رو باور کنیم و در جریان باشیم که دولت لبنان به مردم لبنان و حزب‌الله خیانت کرد و الا دولت ایران و سپاه تمام قد پای کار مقاومت و حزب‌الله هستند
یک خط رسانه‌ای مشکوک و مغرض در صدد تخریب میدان دیپلماسی و نظامی ایران است مواظب کانال‌های زرد ایتایی باشیم...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا