✔️چیزی که در یاد چینیها خواهد ماند🇨🇳❗️
🔹 آلون میزراهی تحلیلگر معروف یهودی:
من فکر میکنم مردم چین تنها به خاطر همین اقدام ایران، یعنی مجبور کردن ژاپنیها به پرداخت به یوان برای دریافت نفت، تا ابد به این کشور احترام خواهند گذاشت. به شما میگویم، ما شاهد معجزاتی هستیم
🔹 امروز یک نفتکش ژاپنی پس از پرداخت عوارض از تنگه هرمز عبور کرد.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پرس تیوی: بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی خنثی شده است
▪️ این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شدهاند
پرس تی وی:
🔹یک بمب سنگرشکن GBU-57 با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.
🔸 وبسایت بریتانیایی «آیپیپر» به نقل از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا: نگرانیهایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران موفق به بازیابی و بررسی سلاحهای پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی شده است که در میدانهای نبرد منفجر نشدهاند.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
افسر سابق سیا: بیدلیل به ایران حمله کردیم
«افسر سابق سیا» جان کریاکو:
🔹 تمامی نهادهای اطلاعاتی آمریکا تأیید کرده بودند ایران برنامهای برای توسعه سلاح هستهای ندارد، اما با این وجود واشنگتن به ایران حمله کرد.
🔹 جنگ علیه ایران در راستای منافع اسرائیل بود.
🔹 جنگ ایران که با تحریک رژیم صهیونیستی آغاز شد، تهدیدی برای پایان دادن به حرفه سیاسی «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکاست.
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴یک مقام هندی: در مورد خروج نفتکشهایمان از تنگه هرمز با ایران مذاکره میکنیم
✍تا دیروز ، خودشیرینی واسه ترامپ نفتکش ایرانی توقیف میکرد، الان ده ها کشتی هندی توقیف تنگه هرمز هستند ،تشریف بیارید مذاکره مانعی نداره عبور نفتکش ها پروتکل های خودش رو داره و کسی این وسط مستثنی نیست...
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
*مردم مبعوث شدند برای حفظ نظام،
نه تعیین تکلیف و یا خط و نشان کشیدن برای نظام!
ایجاد دو دستگی و انشقاق با پوشش بعثت مردم، بازی در زمین دشمنیست که ازین بعثت ضربه خورده...*
#نبرد_آخر
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
متاسفانه این مورد رو در بین یک عده شاهدیم که
میگن
ما مبعوث شدیم و به خودشون اجازه میدن که در امور کلان نظام دخالت بیجا بکنند
دخالتی که نشات گرفته از بیاطلاعی است
ما مبعوث شدیم
برای همراهی و حمایت و اطاعتپذیری از امام
نه برای تعیین تکلیف کردن برای امام...
خیلیها بودند
برای پیامبر تعیین تکلیف میکردند
که
نباید امام علی رو جانشین کنید
نباید در فلان جنگ مقابله کنید
نباید در فلان جنگ مذاکره کنید
و هر چه که بود
خط و نشانی بود برای پیامبر
پس
ما اگه مبعوث شدیم
صرفا
برای حمایت و تبعیت است و بس...
مراقب باشیم که به بهانه مبعوث شدن
پا رو از حد فراتر نذاریم و برای امام تعیین تکلیف نکنیم
امام رو دستبسته معرفی نکنیم
امام اگه دستبسته و تحمیلپذیر باشند
حتی اگه مردم مبعوث بشن
راه به جایی نمیرسه...
مردمی که مبعوث شدند
یک وظیفه به عهدهی آنها گذاشته شده و آنهم
حفظ سنگر خیابان است و بس
پس
طبق تدبیر امام سیدمجتبی خامنهای عزیزمان
میدان دیپلماسی با دیپلماتها
میدان نظامی با سرداران
میدان خیابان با مردم
نه کمتر
و
نه بیشتر...