eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️نفت برنت از 122 دلار گذشت کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴مالک شریعتی، نماینده مجلس: به همه پیغام داده‌ایم که اگر دوباره به ایران حمله شود برای مدت‌ها باید با نفت و گاز منطقه خداحافظی کنید/ خسارتی که ما در جنگ خوردیم کمتر از تحریم‌ها بود کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴محسن رضایی: اگر جنگی مجددا سربگیرد متمرکز بر سواحل جنوبی، نزدیکی اصفهان و یک مقدار هم غرب کشور است و ممکن است چند بمباران و ترور هم در تهران داشته باشند، چون چیزی غیر از این نمانده و تمام طرح‌های نظامی با شکست روبرو شده است و آخرین برنامه‌ روی میز است ✅محسن رضایی: جنگ و دیپلماسی کاملا زیر نظر رهبر انقلاب پیش می‌رود✅ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 یک پهپاد شناسایی مدل ام‌کیو-۴سی تریتون متعلق به نیروی دریایی آمریکا با ارزش تقریبی ۲۴۰ میلیون دلار، در ۲۷ آوریل هنگام پرواز بر فراز خلیج فارس دچار آسیب شد. 🔻این حادثه تنها چند هفته پس از سقوط یک پهپاد تریتون دیگر در ۹ آوریل، در همان منطقه رخ داده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴عبور یک نفتکش ایرانی دیگر از تنگه هرمز ‌ تانکر ترکرز نوشت: 🔹 یک نفتکش ایرانی با نام ویگور که تحت تحریم های آمریکا قرار دارد، در تاریخ ۲۵ آوریل با سیستم موقعیت یاب روشن از تنگه هرمز عبور کرد و وارد آب های ایران شد. 🔹 نفتکش ویگور هم اکنون در حال بارگیری نفت ایران است، این در حالی است که آمریکا ادعا می‌کند تنگه هرمز را محاصره کرده است. 🔹 همچنین این کشتی تاکنون ۴۷ میلیون بشکه نفت ایران را حمل کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺پرواز پهپاد شناسایی بر فراز سفارت آمریکا ‌ 🔹 رسانه «صابرین‌نیوزعراق» گزارش داد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شناسایی بر فراز منطقه سبز پرواز می‌کند که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با ضدهوایی آن را هدف بگیرند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴توییت سردار قالیباف در واکنش به اظهارات ترامپ: سه روز گذشت و هیچ چاهی منفجر نشد؛ می‌توانیم این زمان تا ۳۰ روز تمدید کنیم و چاه نفت را از همینجا پخش زنده کنیم. این همان نوع مشاورهٔ مزخرفی است که دولت آمریکا از افرادی مثل بسنت دریافت می‌کند؛ همان کسانی که تئوری محاصره را هم پیش می برند و قیمت نفت را تا بالای ۱۲۰ دلار رساندند. _ایستگاه بعدی: ۱۴۰ دلار. مسئله تئوری نیست، طرز فکر است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷🚩بسم الله قاصم الجبارین🚩🇮🇷 مخرج مشترک با دشمن = خیانت پاس گل دادن به دشمن = خیانت خوراک به رسانه دشمن دادن= خیانت دو لبه یک قیچی که میخواهد به مردم القا کند رهبری در حاکمیت تنهاست و عملا قادر به اداره جامعه نیست! ❌ دشمن داره میگه قدرت عملا با سپاه و شعام واگذار شده چرا⁉️⁉️ چون شعام رو تخریب کرد حالا نوبت سپاه است که بگه سپاه از دستورات امام خامنه‌ای سرپیچی کرده و قدرت رو به دست گرفته😐 ❌ دشمن در صدد ایجاد جنگ روانی و تخریب مسئولین دیپلماسی و سیاسی است 🟥 هم آیت‌الله قمی"معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری " و هم سردار رضایی و... اذعان داشتند که رهبری در حال تدبیر امور سیاسی و نظامی هستند ولی دشمن داره تلاش میکنه که اذهان عمومی رو منحرف بکنه و بگه امور از دست رهبر خارج شده که از این طریق ملت رو مقابل دولت قرار بده... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯