eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🇺🇸🤡روایت محسن رضایی از دلقک بازی‌های ترامپ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
به نام خدا خبر این است : ترامپ اعلام کرد ، حملاتی که قرار بود فردا (۲۹ اردیبهشت) به ایران انجام دهد را بخاطر درخواست عربستان و قطر به لغوکرده است. حقیقت این است که گرچه اعتماد به هر سخن ترامپ ( چه آنگاه که از حمله می گوید و چه آنگاه که از لغو حمله می گوید) اساسا اشتباه است ، اما در این لغوکردن ها باید حقیقتی را جستجو کرد . ترامپ و یارانش از مشاوران کاخ سفید تا نتانیاهوی کودک کش ، هرگز باور نمی کردند که هم زمان در دو جبهه نظامی و شناختی با قدرتی این چنین روبرو شوند. نظامیانی که واقعا آمریکا ، اسرائیل و همه همراهان آنها را پست و کوچک میدانند و مردمی که تا کنون همه عملیات های جنگ شناختی ، از ترس تا تفرقه را شکست داده اند. اکنون مشت ترامپ نه فقط برای ایران بلکه برای دشمنان سرسختی مانند روسیه و چین باز شده و به وضوح دریافته که تا انزوای کامل و خروج اجباری از منطقه غرب آسیا و ورود به فاز دفاع (پس از سالها جنگ افروزی و حمله) تنها و تنها یک شکست دیگر از ایران فاصله دارد. او یا باید ضربه ای کاری و محکم که معنای شکست را میدهد به ایران وارد کند ، یا باید از درگیری نظامی بصورت جدی و البته با رعایت جنگ روانی فاصله بگیرد و البته بنظر می‌رسد ، ظاهراً دریافته که ناچار است گزینه دوم را بپذیرد. هر چند باز هم توجه میدهم که او بدنبال رفتار مرد دیوانه است... اکنون نوبت ورود ترامپ به بسته عملیات روانی با تکنیک پرچم های دروغین در عرصه دیپلماسی است. خواهیم شنید که او در حال مذاکره با ایران است ، خواهیم خواند مقالاتی از جنس نوشته های ظریف که راه نجات در گفتگوی با مدل تسلیم است ‌و خواهند گفت که دیپلمات های ما پذیرفته اند. و خواهند گفت عده ای در حال تکمیل مذاکره به رهبر انقلاب هستند و... اکنون باید به سراغ توصیه های مهم رهبر انقلاب حضرت امام آیت الله سید مجتبی خامنه ای در عرصه رسانه رفت. باید گوش خود را بر رسانه های خارجی از اینترنشنال و بی بی سی تا توئیت های ترامپ ببندیم یا به آنها بدبین باشیم. باید ضریب اعتماد به فرماندهان نظامی و اهالی اتاق سیاسی جنگ جمهوری اسلامی را افزایش دهیم . و باید رسانه ها و انسان رسانه ها بصورت جدی از پرداختن به ضعف ها پرهیز کنند. نکته آخر اینکه ما تا مدیریت تنگه احدی بنام هرمز را به دست داریم در وضعیت «نه جنگ ، نه صلح » نیستیم ، بله بدون شلیک گلوله گرم در حال شلیک گلوله های سرد اقتصادی به امریکا ، اروپا و یارانشان هستیم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚨🚨 تهدید اکانت اسرائیل به فارسی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و وقت‌بخیر خدمت مخاطبین گرامی
برخی از مخاطبین مکرر سئوال میپرسند که آیا حملات مجددا شروع میشه یا نه⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
برخی از مخاطبین مکرر سئوال میپرسند که آیا حملات مجددا شروع میشه یا نه⁉️
ترامپ در تلاش بوده و هست که حملات نظامی رو شروع بکنه و همین دو شب پیش بود که میخواست یک عملیات سنگین در تنگه هرمز انجام بده و از این طریق سپاه رو مجبور کنه که از تجهیزات سری رونمایی بکنه ولی طبق رصد ماهواره‌ای که آمریکا انجام داد متوجه شد آرایش نظامی سپاه همان آرایش قبلی است و هنوز تجهیزات جدید رو رونمایی و مستقر نکرده و نمیذاره قبل از شروع عملیات دشمن به توان و تجهیزات ما پی ببره که آمادگی پیدا بکنه
ترامپ دو شب پیش میخواست عملیاتی سخت‌تر و سنگین‌تر از عملیات ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت انجام بده ولی از سطح آمادگی نیروهای مسلح حیرت کرد و مجبور به عقب‌نشینی شد
متاسفانه در برخی از برنامه‌ها و کانال‌های مجازی شاهد هستیم که برخی به اصطلاح تحلیلگر و کارشناس جوری صحبت میکنند که انگاری بهتر و بیشتر از نیروهای مسلح مطلع هستند و جوری صحبت میکنند که انگاری نیروهای مسلح در خواب غفلت به سر میبرند و مدام هشدار میدن و میگن امیدواریم نیروهای مسلح غافلگیر نشن😐
باباجان شما از قاب رسانه‌ها اخبار رو پیگیری و به اصطلاح تحلیل میکنید ولی نیروهای مسلح در خط مقدم و در کف میدان نبرد دارند اتفاقات و مسائل مربوطه رو رصد و پیگیری و با تهدیدات و خطرات مقابله میکنند
دشمن قصد حمله نظامی داره ولی اطمینان خاطر نداره که آیا اگه حملات رو شروع بکنه این سری به پیروزی میرسه یا مجدد شکست میخوره به همین دلیل در سردرگمی و استیصال به سر میبره و ترامپ تهدید به حمله میکنه و مجددا دستور صادره رو لغو و عقب‌نشینی میکنه
ترامپ هیچگونه راهبرد منطقی و عملی برای پیروزی نداره و اگه اقدام نظامی انجام بده نه از سر قدرت و جرات بلکه بخاطر استیصال درماندگی است و فعلا مجبوره که به دیپلماسی متوسل بشه و برای حفظ آبرو و حیثیت نظامی داره توئیت میزنه و میگه ایران خواهان مذاکره است که خب این حرف حرف کذب و دروغی است چون هم وزیر امورخارجه دکتر عراقچی و هم سرداران سپاه و ارتش گفتند ما برای هر دو سناریوی مذاکره و جنگ آماده و دست بر ماشه‌ایم
ما طالب جنگ نبوده و نیستیم و اگه بشه منافع و حقوق ملت رو با دیپلماسی زنده کرد خب طبیعتا مذاکره خواهیم کرد ولی اگه دشمن بخواد حقوق ما رو پایمال بکنه قطع به یقین گزینه نظامی رو انتخاب و عملی میکنیم