eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨 تهدید اکانت اسرائیل به فارسی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و وقت‌بخیر خدمت مخاطبین گرامی
برخی از مخاطبین مکرر سئوال میپرسند که آیا حملات مجددا شروع میشه یا نه⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
برخی از مخاطبین مکرر سئوال میپرسند که آیا حملات مجددا شروع میشه یا نه⁉️
ترامپ در تلاش بوده و هست که حملات نظامی رو شروع بکنه و همین دو شب پیش بود که میخواست یک عملیات سنگین در تنگه هرمز انجام بده و از این طریق سپاه رو مجبور کنه که از تجهیزات سری رونمایی بکنه ولی طبق رصد ماهواره‌ای که آمریکا انجام داد متوجه شد آرایش نظامی سپاه همان آرایش قبلی است و هنوز تجهیزات جدید رو رونمایی و مستقر نکرده و نمیذاره قبل از شروع عملیات دشمن به توان و تجهیزات ما پی ببره که آمادگی پیدا بکنه
ترامپ دو شب پیش میخواست عملیاتی سخت‌تر و سنگین‌تر از عملیات ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت انجام بده ولی از سطح آمادگی نیروهای مسلح حیرت کرد و مجبور به عقب‌نشینی شد
متاسفانه در برخی از برنامه‌ها و کانال‌های مجازی شاهد هستیم که برخی به اصطلاح تحلیلگر و کارشناس جوری صحبت میکنند که انگاری بهتر و بیشتر از نیروهای مسلح مطلع هستند و جوری صحبت میکنند که انگاری نیروهای مسلح در خواب غفلت به سر میبرند و مدام هشدار میدن و میگن امیدواریم نیروهای مسلح غافلگیر نشن😐
باباجان شما از قاب رسانه‌ها اخبار رو پیگیری و به اصطلاح تحلیل میکنید ولی نیروهای مسلح در خط مقدم و در کف میدان نبرد دارند اتفاقات و مسائل مربوطه رو رصد و پیگیری و با تهدیدات و خطرات مقابله میکنند
دشمن قصد حمله نظامی داره ولی اطمینان خاطر نداره که آیا اگه حملات رو شروع بکنه این سری به پیروزی میرسه یا مجدد شکست میخوره به همین دلیل در سردرگمی و استیصال به سر میبره و ترامپ تهدید به حمله میکنه و مجددا دستور صادره رو لغو و عقب‌نشینی میکنه
ترامپ هیچگونه راهبرد منطقی و عملی برای پیروزی نداره و اگه اقدام نظامی انجام بده نه از سر قدرت و جرات بلکه بخاطر استیصال درماندگی است و فعلا مجبوره که به دیپلماسی متوسل بشه و برای حفظ آبرو و حیثیت نظامی داره توئیت میزنه و میگه ایران خواهان مذاکره است که خب این حرف حرف کذب و دروغی است چون هم وزیر امورخارجه دکتر عراقچی و هم سرداران سپاه و ارتش گفتند ما برای هر دو سناریوی مذاکره و جنگ آماده و دست بر ماشه‌ایم
ما طالب جنگ نبوده و نیستیم و اگه بشه منافع و حقوق ملت رو با دیپلماسی زنده کرد خب طبیعتا مذاکره خواهیم کرد ولی اگه دشمن بخواد حقوق ما رو پایمال بکنه قطع به یقین گزینه نظامی رو انتخاب و عملی میکنیم
یه عده میگن تکلیف مشخص نیست نه صلح حاکم است و نه جنگ که خب این حرف هم حرف اشتباهی است چرا که ما در حال تحمیل جنگ اقتصادی به تمامی جبهه‌های دشمن در سرتاسر دنیا هستیم از کشورک‌های عربی گرفته تا کشورهای اروپایی و غربی که همگی علیه ما متحد شده بودند
جنگ ما در این مقطع در حوزه دریایی است جنگی که سوخت انرژی خوراک دام و طیور کابل‌های فیبر نوری محصولات پتروشیمی فلزات گاز و ... علیه اقتصاد کشورهای اروپایی و غربی رو به کار گرفته