ترامپ هیچگونه راهبرد منطقی و عملی
برای پیروزی نداره و اگه اقدام نظامی انجام بده
نه از سر قدرت و جرات
بلکه بخاطر استیصال درماندگی است
و فعلا
مجبوره که به دیپلماسی متوسل بشه و برای حفظ آبرو و حیثیت نظامی
داره توئیت میزنه و میگه
ایران خواهان مذاکره است
که خب این حرف
حرف کذب و دروغی است
چون هم وزیر امورخارجه
دکتر عراقچی
و هم سرداران سپاه و ارتش
گفتند ما برای هر دو سناریوی مذاکره و جنگ
آماده و دست بر ماشهایم
ما طالب جنگ نبوده و نیستیم و اگه بشه منافع و حقوق ملت رو با دیپلماسی زنده کرد
خب طبیعتا مذاکره خواهیم کرد
ولی
اگه دشمن بخواد حقوق ما رو پایمال بکنه
قطع به یقین
گزینه نظامی رو انتخاب و عملی میکنیم
یه عده میگن
تکلیف مشخص نیست
نه صلح حاکم است و نه جنگ
که خب این حرف هم حرف اشتباهی است
چرا که ما در حال تحمیل جنگ اقتصادی به تمامی جبهههای دشمن در سرتاسر دنیا هستیم
از کشورکهای عربی گرفته
تا کشورهای اروپایی و غربی که همگی علیه ما متحد شده بودند
جنگ ما در این مقطع
در حوزه دریایی است
جنگی که
سوخت
انرژی
خوراک دام و طیور
کابلهای فیبر نوری
محصولات پتروشیمی
فلزات
گاز
و ... علیه اقتصاد کشورهای اروپایی و غربی رو به کار گرفته
داریم به فصل گرما نزدیک میشیم و اگه
تکلیف این جنگ به زودی مشخص نشه و محاصره دریایی
علیه ایران برطرف نشه
کشورکهای عربی
و
کشورهای اروپایی به شدت متضرر خواهند شد
چرا که تنگه هرمز
سوخت و انرژی و حتی اینترنت جهانی رو بیش از پیش مختل خواهد کرد
قطعا بخاطر ادامه یافتن این محاصره علیه ایران
و مسدود ماندن تنگه هرمز
اقتصاد اروپا و غرب با بحران جدیتر روبرو خواهد شد
مخلص کلام
فعلا
پنتاگون
به ترامپ هشدار داده که وارد جنگ نظامی با ایران نشه
چون ایران توان نظامی رو افزایش داده و اگه حملاتی رخ بده
سپاه از تجهیزات جدید و پیشرفتهای رونمایی و استفاده خواهد کرد
پس ترامپ
یا مجبوره مذاکره کنه"طبق خواست و میل ما"
یا اینکه قمار انجام بده و حملات نظامی رو شروع بکنه
که در هر دو صورت
آمریکا متحمل شکست خواهد شد
و ظفر و پیروزی نصیب ایران ابرقدرت خواهد شد
باذناللهتعالی...
🔴 خبرنگار اسرائیلی فاش کرد:
تمرین نیروهای ویژه
برای نفوذ و استخراج
اورانیوم غنی شده
از تاسیسات اصفهان
🔹️ریکلین فاش کرده
که رزمایشهایی متشکل از نیروهای ویژه که به تأسیسات یورش میبرند تا اورانیوم غنیشده را خارج کنند، انجام شده است. او گفته که بر اساس آنچه شنیده، مواد در اصفهان در عمق زیاد زمین دفن نشده و «پس از نفوذ به تأسیسات، میتوان آنها را خارج کرد».
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🟥شایعه انتقال اورانیوم غنیشدا به روسیه 👇👇👇 ❌این زمزمهها در جریان جنگ ۱۲ روزه نیز وجود داشت ولی خ
دشمن اگه میتونست اورانیوم غنی شده رو به دست بیاره
قطعا در همان عملیات قبلی موفق میشد که خب نشد و نمیشه
در ضمن
چیزی که بیفته دست سپاه دیگه دست احدی بهش نمیرسه😎
اورانیوم غنی شده
جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب میشه و سپاه
حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی است
پس مطمئن باشید
سپاه نمیذاره دست دشمن
به دستاوردهای انقلاب برسه و هر دستی که بخواد به سمت دستاوردهای انقلاب اسلامی دراز بشه
سپاه اون دست نجس متجاوز رو قطع میکنه