eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ما نه از جنگ می ترسیم نه از مذاکره ما از 👇 ❌انتشار ویروس بدبینی به مسئولین ❌القاء اختلاف بین دولت و رهبری ❌ادعای تحمیل‌پذیری رهبری ❌اتهام خیانت به تیم مذاکره‌کننده ❌ تفرقه‌افکنی نگرانیم .... 🟥 هر خط فکری-رسانه‌ای که موارد فوق رو دنبال و القاء بکنه قطعا با دشمن مخرج مشترک دارد و به سود دشمن کار میکند چه بداند چه نداند... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⬅️ قاعده کلی در بحث ورود به جزئیات امور دولت و مجلس 🔰 رهبری ورودی در جزئیات ندارند. این یک قاعده هست. اما هر عامی ، یک یا چند تخصیص هم دارد. ( رهبری در بحث شیوه دست یابی به منظومه فکری امام خمینی فرمودند باید عام و خاص و مطلق و مقید و... را دانست ) ❌ خاصی که آن عام بالا را تخصیص می زند ، یعنی استثنا می کند چیست ؟ خود رهبری اتفاقا فرمودند در سخنرانی 12 تیر سال 95 ⬅️ من هم بارها قبلاً گفته‌ام که رهبری نمیتواند در تصمیم‌گیری‌های موردیِ دستگاه‌های گوناگون دولتی مدام وارد بشود و مدام بگوید این باشد، این نباشد؛ این نمیشود. نه قانون این اجازه را میدهد، نه منطق این اجازه را میدهد ( این جمله عام) ⬅️ اما خاص (یعنی جمله ای که آن عام را دارای چند استثنا می کند )👈 وظیفه‌ی رهبری آنجایی است که احساس کند یک حرکتی دارد انجام میگیرد که این حرکت، مسیر نظام را دارد میکند. اینجا وظیفه‌ی رهبری است که بیاید در میدان و به هر شکلی که ممکن است بِایستد و ؛ ولو مورد باشد. ✅ پس در حالت عادی رهبری ورودی به جزئیات ندارند، اما اگر ببینند مسیر در حال منحرف شدن هست ، ورود می کنند و مانع می شوند ، ولو جزئی باشد. حالا برویم سراغ چند مثال. 1️⃣ رهبری اتفاقا در بحث برجام ، در دو جا ورود جزئی داشتند که یک موردش را در همان سخنرانی 12 تیر 95 فرمودند. فرمود: ❇️ بنده در این جلسه‌ی کارگزاران در اوایل ماه، راجع به مسائل برجام مفصّل صحبت کردم و 👈 👈دو مورد مشخّص خاص را انگشت گذاشتم؛ فرض کنید [درباره‌ی] 👈 این الیاف کربن که آمریکایی‌ها این‌جوری میخواهند [عمل بشود]؛ همان‌جا مسئولین سازمان انرژی اتمی هم حضور داشتند؛ در سخنرانی گفتم آقا، 👈 این را زیر بار نروید. 👈 این خب یک مورد جزئی بود امّا زیر بار رفتن در این مورد جزئی در قضیّه‌ی برجام، به‌معنای تحمّل آمریکایی‌ها بود؛ 👈این همان انحراف است. ولو مورد جزئی است امّا وارد میشویم. 👆👆 بله ، تحمیل پذیری انحراف هست، اینجا رهبری مانع شد. ولو مورد جزئی بود مثل بحث الیاف کربن ! 2️⃣ مثال بعدی ورود رهبری و مانع استیضاح وزیر آ.پ در دولت خاتمی شدن. با نوشتن نامه به مجلس هفتم 3️⃣ مثال بعدی مانع انتصاب مشایی به معاون اولی احمدی نژاد شدن 4️⃣ مثال بعدی مانع عزل وزیر اط توسط احمدی نژاد شدن 5️⃣ مثال بعدی مانع بررسی طرح قانون مطبوعات در مجلس شش شدن 6️⃣ ورود به ادامه تعلیق غنی سازی در دولت خاتمی و جلوی آن را گرفتن در حالیکه نظر شعام و دولت ، ادامه تعلیق بود!!! اینها آیا جزئی نیست ؟ استیضاح اختیار تام مجلس هست. حتی شورای نگهبان و مجمع تشخیص هم نمی تواند کاری کند. معاون اول و عزل یک وزیر ، حیطه اختیارات تام و کامل و قانونی یک رئیس جمهور هست. حتی مجلس هم نمی تواند مانع انتخاب یک نفر به معاون اولی بشود یا مانع عزل یک وزیر . چرا رهبری در این موارد بسیار جزئی ورود کرد؟ چون دید مسیر انقلاب دارد به انحراف می رود. فهمید صلاح نیست. ورود کرد و هم شد. ✅ حالا اینکه یک عده بگویند رهبری طبق نظر دولت های وقت یا مجلس های وقت به خاطر رأی مردم همراهی می کند ، حرفی صحیح هست ، اما نه کامل. یعنی جایی انحراف باشد ورود می کنند. ولو آن مورد جزئی باشد. اینکه یک عده فکر کنند شعام هرچی تصویب کرد رهبری هم می گوید چشم ، حرفی غلط هست که نمونه آوردیم. ❌ حقیقتا باید تاسف خورد به حال بعضی ها که به اسم انقلابی ، در حال نشان دادن یک چهره تحمیل پذیر و ضعیف از رهبری هستند. خیر ، رهبری ما قدرتمند است ، جایی انحراف ببیند ورود می کند. حداقلش این است که به مردم اعلام می کند. الان شما جایی دیدید که رهبری فعلی ما حفظه الله، بگوید آتش بس انحراف بود؟ در کار دولت و مجلس انحراف دیده می شود؟ یا... یک عده به جای اینکه بپذیرند تحلیلهای غلط دارند، رهبری را زیر سوال می برند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بدون کپشن😂🤣 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه از فضاسازی که آقای خضریان راجع به سفر دکتر عراقچی در تلوزیون انجام داده تعجب کرده ... و داره روشنگری میکنه که این سفر چی هست و چرا هست کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 تلگراف: بستن تنگه هرمز توسط ایران، یک شکاف جدی در برنامه‌ریزی نظامی آمریکا را آشکار کرده الحمدلله تا باشه از این شکافا 😁😎 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌این خاک بدون کلام فریاد می‌زند که متعلق به ایران است... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
‌🚨🚨🚨 🇮🇶💥صدای انفجار در اربیل عراق 🔻صدای انفجار در منطقه سوران در استان اربیل، شمال عراق شنیده شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
۲ تروریست عضو تشکیلات مخفی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب به دار مجازات آویخته شدند 🔹«رامین زله» فرزند کمال و «کریم معروف‌پور» فرزند کمال عضویت در گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب، به جرم تشکیل گروه با هدف برهم زدن امنیت کشور، قیام مسلحانه از طریق تشکیل گروه‌های مجرمانه ، تیراندازی و اقدام به ترور در راستای اهداف گروهک تروریستی پس از رسیدگی به پرونده‌ در مراجع قضایی و تایید حکم در دیوان عالی کشور به دار مجازات آویخته شدند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران 🔹فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان، در جریان ادامه گفتگوها و رایزنی با مقامات تهران، به واسطه میانجیگری میان تهران و واشنگتن، امروز به تهران سفر می‌کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدار وزیر کشور پاکستان با عراقچی 🔹«سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯