9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدار وزیر کشور پاکستان با عراقچی
🔹«سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه دیدار و گفتوگو کرد.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
دیدار وزیر کشور پاکستان با عراقچی 🔹«سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان با «سید عباس عراقچی» وزیر امور
در رابطه با سفر وزیر و فرمانده ارتش کشور پاکستان حول محور مذاکرات
شبهات و سئوالاتی پیش اومده
و برخیها میگن
اولا
نیازی به مذاکره نیست
دوما
این دیدارها باعث میشه
مکان و محل حضور سران کشوری و لشکری لو بره و سناریوی ترور از سوی دشمن آمریکایی-صهیونی عملیاتی بشه
ببینید باباجان
مذاکره
بخشی از میدان نبرد است و ما برای احقاق حقوقمون
باید مذاکره کنیم که بتونیم شروط اتخاذی از سوی رهبر معظم انقلاب رو به گوش دشمن برسونیم
و اما در رابطه با محل سکونت و حضور مقامات عالیرتبه
سران ما
در محل کار و در دید عموم قرار دارند و در واقع
در پناهگاه نیستند
و در این مدتی که جنگ-آتشبس بود
سران لشکری و کشوری
هم در محل کار حاضر بودند و هم در تجمعات و جلسات
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ترامپ دو شب پیش میخواست عملیاتی سختتر و سنگینتر از عملیات ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت انجام بده ولی از سطح آم
دشمن بنای جنگیدن داشت
ولی
راهبردی نداشت
و فعلا
مجبوره به پاکستان فشار وارد بیاره که
ایران رو به مذاکره دعوت بکنه
طبق رصد اطلاعاتی نیروهای مسلح
دشمن نسبت به قبل از آتشبس
تقریبا سه برابر تجهیزات وارد منطقه کرد
و اصلا بحث بر سر تقویت توان نظامی دشمن نبوده و نیست
بحث بر سر راهبردی است که اطمینان حاصل بکنه که
میتونند ایران رو شکست بدن
که فعلا هیچگونه راهبرد تضمینی در دست ندارند و مجبورند به آتشبس متوسل بشن و به نوعی باید امتیاز بدن
ما معطل مذاکره نیستیم
و سران لشکری و کشوری
گفتند که ما برای هر دو سناریوی جنگ-مذاکره آماده و دست بر ماشهایم
و در عین حالی که چراغ سبزی برای مذاکره نشون دادیم
اصلا به دشمن خوشبین نیستیم و با سوءظن نسبت به دشمن پیش میریم و در میدان نظامی
دست بر ماشهایم
عدهای کانالدار جوزده
میگن دیدار وزیر و فرمانده ارتش پاکستان با سران کشور که در لیست ترور موساد هستند
شک برانگیز است
عاااامو
نکنه انتظار داشتید وزیر و فرمانده ارتش پاکستان با مدیران کانالهای مجازی دیدار و گفتگو کنند
خب وقتی بحث بر سر جنگ-مذاکره است
کاملا طبیعی است که با سران کشوری دیدار کنند که بتونند جوابِ پیامِ دشمن رو بدن
جوابی که یا به مذاکره ختم خواهد شد
یا به شروع مجدد درگیری نظامی...
عدهای تخریبچی هم دوره افتادند که آره
قالیباف گفت مذاکره میکنیم
مذاکره نمیکنیم
باید مذاکره کنیم
مذاکره معنایی نداره و ...
باباجان
سردار قالیباف در مصاحبه تلویزیونی به طور کامل و شفاف در رابطه با مسئله مذاکرات توضیح دادند
پس لطفا دنبال حاشیه نباشید
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
سردار قالیباف خیلی صریح و شفاف توضیح دادند که ترامپ درخواست آتشبس کرده بود ترامپ باید توئیت میزد
لطفا این مطالب رو مجددا مطالعه کنید و برای عدهای بهانهجو توضیح بدید...
چه تصمیم به مذاکره گرفته بشه و چه تصمیم به شروع مجدد درگیری نظامی گرفته بشه
در حوزه اختیارات قانونی رهبر معظم انقلاب است
پس
لطفا
❌به بهانه ملت مبعوث شده❌
تعیین تکلیف نکنیم
چون ما
اطلاعات کافی و دقیق نداریم