کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ترامپ دو شب پیش میخواست عملیاتی سختتر و سنگینتر از عملیات ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت انجام بده ولی از سطح آم
دشمن بنای جنگیدن داشت
ولی
راهبردی نداشت
و فعلا
مجبوره به پاکستان فشار وارد بیاره که
ایران رو به مذاکره دعوت بکنه
طبق رصد اطلاعاتی نیروهای مسلح
دشمن نسبت به قبل از آتشبس
تقریبا سه برابر تجهیزات وارد منطقه کرد
و اصلا بحث بر سر تقویت توان نظامی دشمن نبوده و نیست
بحث بر سر راهبردی است که اطمینان حاصل بکنه که
میتونند ایران رو شکست بدن
که فعلا هیچگونه راهبرد تضمینی در دست ندارند و مجبورند به آتشبس متوسل بشن و به نوعی باید امتیاز بدن
ما معطل مذاکره نیستیم
و سران لشکری و کشوری
گفتند که ما برای هر دو سناریوی جنگ-مذاکره آماده و دست بر ماشهایم
و در عین حالی که چراغ سبزی برای مذاکره نشون دادیم
اصلا به دشمن خوشبین نیستیم و با سوءظن نسبت به دشمن پیش میریم و در میدان نظامی
دست بر ماشهایم
عدهای کانالدار جوزده
میگن دیدار وزیر و فرمانده ارتش پاکستان با سران کشور که در لیست ترور موساد هستند
شک برانگیز است
عاااامو
نکنه انتظار داشتید وزیر و فرمانده ارتش پاکستان با مدیران کانالهای مجازی دیدار و گفتگو کنند
خب وقتی بحث بر سر جنگ-مذاکره است
کاملا طبیعی است که با سران کشوری دیدار کنند که بتونند جوابِ پیامِ دشمن رو بدن
جوابی که یا به مذاکره ختم خواهد شد
یا به شروع مجدد درگیری نظامی...
عدهای تخریبچی هم دوره افتادند که آره
قالیباف گفت مذاکره میکنیم
مذاکره نمیکنیم
باید مذاکره کنیم
مذاکره معنایی نداره و ...
باباجان
سردار قالیباف در مصاحبه تلویزیونی به طور کامل و شفاف در رابطه با مسئله مذاکرات توضیح دادند
پس لطفا دنبال حاشیه نباشید
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
سردار قالیباف خیلی صریح و شفاف توضیح دادند که ترامپ درخواست آتشبس کرده بود ترامپ باید توئیت میزد
لطفا این مطالب رو مجددا مطالعه کنید و برای عدهای بهانهجو توضیح بدید...
چه تصمیم به مذاکره گرفته بشه و چه تصمیم به شروع مجدد درگیری نظامی گرفته بشه
در حوزه اختیارات قانونی رهبر معظم انقلاب است
پس
لطفا
❌به بهانه ملت مبعوث شده❌
تعیین تکلیف نکنیم
چون ما
اطلاعات کافی و دقیق نداریم
مبعوث شدن یک معنای خاص و یک معنای عام داره
معنای خاص یعنی کسی که "تصمیمگیرنده" است و باید ماموریت خاصی رو انجام بده
مثل پیامبر اکرم "ص"
و معنای عام یعنی
"مسئولیتپذیری"
پس
ما ملت مبعوث شده
هستیم برای مسئولیتپذیری
نه برای تصمیمگیری و دخالت در کار سران مملکت
خب حالا تکلیف و مسئولیت این ملت مبعوث شده چی هست⁉️
مسئولیت ما مردم مبعوث شده
توسط شخص تصمیمگیرنده"ولایتفقیه-امام شهیدمان و امام سیدمجتبی خامنهای"
مشخص شد
که
فرمودند:
👇👇👇
- از دولت حمایت بکنید
- مسئولان رو تخریب نکنید
- به فرماندهان نظامی اعتماد داشته باشید
-بدبینی و ناامیدی ایجاد نکنید
-گوش به حرف رسانههای دشمن ندید
در سنگر خیابان حاضر باشید
و...
درسته⁉️⁉️
پس
سعی کنیم در جایگاه ملت مبعوث شده" ملت مسئولیتپذیر "
از شخص تصمیمگیرنده"ولایتفقیه"
تبعیت و اطاعت بکنیم
نه کمتر
نه بیشتر
مخلص کلام باباجان
✅میدان نظامی با نیروهای مسلح جان بر کف
✅میدان دیپلماسی با مسئولین خدوم
✅میدان خیابان هم با ما ملت مبعوث شده
سعی کنیم در جایگاه خودمون قرار بگیریم و ایفای نقش بکنیم
که بتونیم قله رو فتح بکنیم
و پیروزی برسیم
باذناللهتعالی...