eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
عبور ۲۵ فروند کشتی از تنگه هرمز طی شبانه روز گذشته روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 🔹طی شبانه روز گذشته ۲۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند. 🔹شایان ذکر است کنترل هوشمند تنگه هرمز علی رغم ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعالیت‌های مشکوک در خلیج عدن 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس: گزارش‌هایی از فعالیت مشکوک در خلیج عدن در یمن دریافت کردیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
دیدار مجدد عاصم منیر با عراقچی 🔹فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان ظهر امروز مجددا با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد. 🔹شب گذشته عاصم منیر با عراقچی دیدار کرده بود. در این دیدار که تا پاسی از شب ادامه داشت، طرفین درباره آخرین تلاش ها و ابتکارات دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، و همچنین راهکارهای تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه غرب آسیا تبادل نظر کردند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
دکتر قالیباف: از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی‌کنیم 🔹دکتر قالیباف رئیس مجلس در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان با قدردانی از حمایت‌ها و اقدامات ملت و دولت پاکستان در ادوار مختلف از جمله در جریان جنگ تحمیلی اخیر و مذاکرات پس از آن، این تعاملات را نمونه‌ای از همکاری خوب بین ملل و دول اسلامی عنوان کرد که می تواند برای سایر کشورهای اسلامی الگو باشد 🔹رئیس مجلس:ما از حقوق ملت و کشورمان عدول نمی‌کنیم، مخصوصا با طرفی که اصلا صداقت نداشته و اعتمادی به او وجود ندارد جمهوری اسلامی ایران همانطور که با شجاعت و اقتدار در میدان نبرد از کیان ایران دفاع کرد در عرصه دیپلماسی نیز با هوشمندی و قدرت برای احقاق حقوق حقه ایران و تامین منافع ملی کشور کوشش خواهد کرد. 🔹نظامی‌ها بیش از دیگران و بهتر از همه ارزش صلح را می‌دانند اما همان نظامیان هیچگاه اجازه نمی دهند، عزت و حقوق کشورشان لگدمال شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
قالیباف: 🔹ما در حال مذاکره بودیم که آمریکا جنگ به راه انداخت و حالا می گوید برای پایانش مذاکره کنیم. در آتش بسی بودیم که شما واسطه اش بودید و آمریکا با نقص عهد، محاصره دریایی کرد و حالا بدنبال برداشتن آن است! 🔹نیروهای مسلح ما در دوران آتش بس به نحوی خود را بازسازی کرده اند که در صورت حماقت ترامپ و آغاز مجدد جنگ، حتما برای آمریکا کوبنده‌تر و تلخ‌تر از روز اول جنگ خواهند بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
منیر: خوشحالم ایران توسط افراد هوشمند و با بینش بالا اداره می‌شود 🔹ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار با ابلاغ سلام نخست وزیر و روسای مجالس ملی و سنای پاکستان به دکتر قالیباف، گفت: 🔹دولت و ملت پاکستان بهترین آرزوها و دعاهای خیر برای آینده ایرانیان را دارند. 🔹من و شما هر دو سرباز ملت‌مان هستیم و سربازها بدون لکنت و با صداقت صحبت می کنند نه خاکستری و با کلمات سیاه و سفید. 🔹خوشحالم در برهه‌ای هستیم که ایران توسط افراد هوشمندی اداره می شود که بینشی بالا دارند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
16.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی عراقچی و عاصم منیر در مورد تحولات منطقه 🔹خبرنگار صداوسیما: دیدار وزیر امور خارجه با عاصم منیر آغاز شده است، طرفین در تلاش هستند تا نگاه ها را به یکدیگر نزدیک کنند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
تماس تلفنی امیر قطر با ترامپ درباره کاهش تنش‌ها 🔹دیوان امیری قطر از تماس تلفنی امیر این کشور با ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد. 🔹دیوان امیری قطر افزود که امیر این کشور درباره تلاش‌ها برای تحکیم آتش‌بس و کاهش تنش‌ها در منطقه صحبت کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ با هم سخنان 27 دی ماه 1404 آقا را می خوانیم تا نسبت کامران غضنفری و کانالهایی که همینطور بدون سند حرفهایش را نشر دادند با سخنان آقا را بسنجیم مسئولین هم ــ مسئولین ذی‌ربط در بخشهای مختلف هم ــ حقیقتاً کار کردند. 👈رئیس‌جمهور محترم،👈 و دیگر رؤسای کشور، فعّالیّت کردند؛ وسط میدان بودند و کار کردند. 👈 این‌جور نباشد که چون بنده خبر ندارم از کاری که دیگری کرده، همین‌طور مدام ایراد کنم که آقا چرا چنین و چرا فلان [است]؛ نه، همه کار کردند. 👈👈من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک ‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود، بشدّت پرهیز میکنم و نمیگذارم و میکنم، میکنم کسانی را؛ حالا ممکن است در باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را ما بدانیم؛ قدر مسئولینی که وقتی یک ‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمیگیرند. گاهی ما در گذشته داشته‌ایم که مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند.👈 این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، در بین مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند.👈 این باید قدرشناسی بشود؛ این خیلی مهم است. توصیه‌ی مؤکّد من نسبت به شخص رئیس‌جمهور و مسئولین قوا، رؤسای دیگر قوا و رؤسای فعّال کشور است؛ 👈بگذارید اینها کارشان را بکنند، تلاششان را بکنند و خدمت بزرگی را که بر عهده دارند انجام بدهند. این سخنان برای بعد حذف ارز ترجیحی هست ،رهبری از قدردانی کردن می گویند ، اما عده ای نه‌ تنها توهین میکنند بلکه همان کار را هم زیر سوال می برند و مسبب فتنه می نامند!!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✅ جماعت مدعی و تخریب گر ، نه تنها بیانیه دیروز سپاه را کار نکردند ، بلکه از همان ساعات اولیه و حتی دیشب در تجمعات ، علیه این بیانیه و سپاه مطلب نوشتند !!!!!! واقعا خدا قوت چه کسی فکرش را می کرد که هر غلطی که اصلاح طلبان افراطی در دهه های هشتاد و نود می کردند، الان یک عده به اسم انقلابی بکنند؟؟؟ در خواب شب خودمان هم نمی دیدیم که روزی یک عده به اسم انقلابی ، به حمله کنند !!!! عاقبت خود حق پنداری مطلق همینه ، عاقبت افرادی که حاضر نیستند یک لحظه به این فکر کنند که ممکنه تحلیل خودشون اشتباه بوده همینه. بروید سابقه این افراد رو بررسی کنید. همه اونها از کسانی هستند که در وعده های صادق 2 و 3 هم به فرماندهان شهید سپاهی ما توهین می کردند و اونها رو تعلل کار و بیانیه نویس و ترسو خطاب می کردند ! خجالت هم خوب چیزیه وقاحت هم حدی داره سپاه نمی‌فهمه ، اما این جماعت می‌فهمند 😐😐😐 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
جلسه وبیناری مجلس با وزیر بهداشت عضو هیات رئیسه مجلس: 🔹فردا سومین جلسه وبیناری مجلس با حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت و درمان برای بررسی وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی و افزایش اخیر قیمت‌ها تشکیل می‌شود. 🔹در این جلسه کمیسیون بهداشت به ارائه گزارشی از وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی ارائه کرده و وزیر بهداشت نیز گزارشی به نمایندگان می‌دهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯