❌اولا مذاکره
برای گفتگو دربارهی شروط طرفین است
❌دوما
تا زمانی که وارد گفتگو نشیم
نمیتونیم حقوقمون رو زنده بکنیم
❌ شاید با مذاکره
حقوق ما زنده نشه
ولی حداقلش اینه که ما تلاشمون رو انجام دادیم
❌ دشمن به همین راحتی
پولهای بلوکه شده ما رو آزاد نمیکنه
و لازم است که دیپلماسی
برای احقاق حقوق حقه ملت
از سلاح مذاکره و گفتگو
این حق رو زنده بکنه
🟥اینکه دیپلماتهای ما به قطر سفر کردند
به هیچ وجه به معنای آبروریزی برای ایران نیست
بلکه بالعکس
این حرکت نشان از ابرقدرتی ماست
- شما اوضاع اوکراین رو ببینید
وقتی قرار بر مذاکره باشه
اوکراین اصلا عددی حساب نمیشه و مذاکره بین روسیه و آمریکا برگزار میشه و هر تصمیمی که آمریکا میگیره
اوکراین مجبوره که بپذیره
❌ آمریکا
در یک اقدام نظامی
رئیسجمهور ونزوئلا رو ربود و نفت این کشور رو به غارت برد
آیا مذاکرهای شکل گرفت و اصلا مقامات ونزوئلا حق و جرائت اظهارنظر داشتند⁉️
❌ آمریکا
ابرقدرت دنیاست
ولی به ایران که رسید
نتونست ربایش و غارت رو رقم بزنه
درسته
ترور انجام داد
ولی به اهدافش مبنی بر ساقط کردن حکومت و تجزیه کشور نرسید و حالا مجبوره برای پایان دادن به جنگ
به شروط ایران تن بده
و اگه تن نداد
باید وارد درگیری نظامی بشه که قطعا شروع مجدد درگیریهای نظامی
باعث تحلیل رفتن بیش از پیش توان نظامی ارتش آمریکا خواهد شد
و در نهایت
آمریکا مجبور خواهد شد که از منطقه برود
❌ مراقب باشیم رسانههای دشمن
ما رو فریب ندن
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@NaebeMola313✍
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماینده ولیفقیه در سپاه: نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد
🔹هم کسانی که مذاکره نمیپسندند و هم کسانی که مذاکره را یک مبارزه میدانند بدانند که دشمن میخواهد ما را درگیر مسائل داخلی کند.
🔹اختلافنظر همیشه وجود دارد اما وقتی فرمانده بالادستی یک فرمانده واحد است همه از او فرمان میبرند.
#فتح_خیبر
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نماینده ولیفقیه در سپاه: نقشه دشمن این است که ما را مقابل هم بگذارد 🔹هم کسانی که مذاکره نمیپسندند
منظور از ✅ فرمانده بالادستی
یک فرمانده واحد است که همه از او فرمان میبرند ✅
این است که
رهبری
میدان دیپلماسی و نظامی رو فرماندهی و مدیریت میکنند
پس مطمئن باشیم که
مذاکرات
در شرایط جنگی
تحت مدیریت و فرماندهی رهبری صورت میگیره
و سردار قالیباف نیز با اختیارات گسترده از سوی رهبری
در صدد احقاق حقوق حقه ملت هستند
و نباید به میدان دیپلماسی
بدبین و از میدان نظامی ناامید باشیم...
نظام
غافل و بیعرضه نیست که بذاره در شرایط جنگی
مسئولان عالیرتبه
خیانت بکنند
هر چند که
ثابت شد
مسئولان نظام
خدوم و پای کار انقلاب و نظام و ملت هستند
ولی
عدهای مغرض و نادان
در تلاشاند که القاء کنند
مسئولان در پی غفلت و بیعرضگی نظام
دارند خیانت میکنند
اگه مسئولان عرصه دیپلماسی
خائن بودند خب باید تا الان امتیازات مد نظر آمریکا رو میدادند
نه اینکه همچنان برای احقاق حقوق حقه ملت
روی شروط اتخاذی از سوی رهبر انقلاب
پافشاری بکنند و در برابر دشمن قدارهکش
کوتاه نیان
مسئولان دیپلماسی
جانانه
پای کار انقلاب و نظام هستند و تا الان
از حقوق ملت کوتاه نیومده و نمیان...
یا مذاکره به نتیجه دلخواه ما خواهد رسید
یا حملات نظامی از سر گرفته خواهد شد
و پاسخ پشیمانکننده به دشمن خواهیم داد