🔸 نماینده کنگره: توافق صلح «سند تسلیم» ترامپ در برابر ایران است
🔹تارنمای هیل نوشت: ست مولتن نماینده دموکرات از ایالت ماساچوست با انتقاد از ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره امضای چارچوب توافق صلح با ایران، آن را «رسما سند تسلیم شدن» او در برابر ایران توصیف کرد.
🔹او گفت: ۱۰۰ میلیارد دلار از پول مالیات پردازان آمریکایی صرف این جنگ شده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایهود باراک: ایران قویتر از جنگ خارج شد
🔹نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از سیاستهای غلط کابینه و ارتش رژیم اشغالگر گفت: ایران از جنگ قویتر خارج شد در حالی که اسرائیل ضعیفتر شده است.
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦صلحی در کار نیست و مذاکره یکی از اضلاع جنگ ترکیبی است
علی آبادی، نماینده مجلس :
🔹همانقدر که مردم نگران مذاکرات هستند مسئولان هم نگرانند
#ایران
#فتح_خیبر
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 رهبر انقلاب: فتنهی اخیر شبیه کودتا بود که سرکوب شد. ۱۴۰۴/۱۱/۱۲
✍ این روزها در پلاکاردهای بعضی مطالبه گران دلسوز انقلابی میبینیم که به مسئولین به خاطر حرف امام، میگویند کودتاچی!
اگر این دوستان به خودشان زحمت میدادند و بیانات آقای شهید را میخواندند متوجه میشدند که امام فرمود #کودتا بود؛ چون دشمن به مراکز اداری و معنوی حمله کرد. اصلا سمت و نشان را به سمت دشمن خارجی بردند. نه مسئول داخلی!
📺 سخنرانی امام شهیدمان را با دقت گوش کنید...
#ایران
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌ نماینده ولی فقیه در سپاه: این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید، مراقب اختلاف و دودستگی باشید 🔻حج
قطعا دلیل اصلی حواشی بوجوده اومده در این ایام
بخاطر عدم فهم درست و دقیق فرمایشات ولیفقیه است
مرتبا درگیر فتنه
آشوب
اغتشاش و جنگ و ... هستیم و هر بار
نقش دشمن برجستهتر شد
ولی چون حرف ولیفقیه رو درک و فهم نکردیم و نمیکنیم
تکمیلکننده پازل دشمن شدیم و میشیم
و بجای اینکه بر سر دشمن خارجی فریاد بکشیم
مسئولین داخلی رو تخریب و تکفیر مکنیم
خب الان تحصن و اعترض کردند که چی⁉️⁉️⁉️
بگن عراقچی و قالیباف خائناند⁉️⁉️
یعنی رهبری
نیروهای مسلح
نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نمیدونند یا نمیتونند با خائنین برخورد بکنند⁉️⁉️
اصلا مگه میشه
فلان مسئول خائن باشه ولی رهبری و نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی باهاش برخورد نکنند⁉️⁉️⁉️
خب اگه اینطور باشه و دکتر عراقچی و سردار قالیباف خائن باشند و امام سیدمجتبی خامنهای
باهاشون برخورد نکنند و بذارند منافع نظام و امنیت کشور و ملت به خطر بیفته که ولایت از ایشون ساقط میشه
آیا امام سیدمجتبی خامنهای عزیزمان
همچین شخصیتی هستند که نخوان یا نتونند جلوی خائنین رو بگیرند⁉️⁉️⁉️
باور کنید با این نوع تجمعات و اعتراضات در واقع داریم به شخص ولیفقیه توهین میکنیم...