آقاجانمان از تقویت جبهه و گروههای مقاومت سخن فرمودند
سپاه هم اطاعت امر کرد و این مدت یه سری محموله به سوریه ارسال کرد
جدای از این مورد
سپاه مقتدرمون یک عملیات اطلاعاتی دقیق انجام داد و دست گروههای مقاومت رو از جهت تجهیراتی و اطلاعاتی پر کرد و نتیجه این شد که حزبالله-حماس و سایر گروههای مقاومت
حملاتی رو به سرزمینهای اشغالی انجام دادند که سخنگوی ارتش اسرائیل اعتراف کرد و گفت این حملات در طی این ۶ ماه بیسابقه بوده
سپاه کسی نیست بذاره خونی پایمال بشه
سپاه میزنه
بد جور هم میزنه
یکی دوتا هم نمیزنه
بلکه دهها سیلی میزنه
جوری میزنه که دشمن غافلگیر بشه ...
شهید دادیم؟
فدای سر اسلام
فدای سر امام زمان
تو این راه سخت
باید هم شهید داد
اگه شهید ندیم که راه به جایی نمیبریم
شهید میدیم
راه پیروزی هموارتر میشه
شهید میدیم
انقلاب و اسلام تقویت میشه
شهید میدیم
دشمن ضعیفتر و ذلیلتر میشه...
قرار نیست در جواب شهادت شیربچهامون
چهارتا قلادهی اسرائیلی رو به درک واصل کنیم و بگیم انتقام گرفته شد و تمام
در جواب شهادت شیربچهامون
حملات راهبردی انجام میدیم
جوری که دشمن مثل دفعات قبلی
ضعیفتر و ذلیلتر بشه...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
این روزها بروبچ سپاهی در حال انجام یک عملیات مهم هستند دعا واسه سرسلامتی و موفقیتشون فراموش نشه...
شیربچهامون یک عملیات اطلاعاتی بزرگ انجام دادند و دست مقاومت رو حسابی پر کردند
دشمنکاری جز حمله به سفارت ایران از دستش برنمیومد...
اسرائیل بهانهی سختی دستمون داده...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خبری در راه است...
خبری در راه است...