کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حرفِ آقای ما حرفه
وقتی میگه میزنیم
شک نکنید که میزنیم
بد جورم میزنیم
نه یکی و دوتا
بلکه دهتا میزنیم...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نه تعلل میکنیم و نه شتابزده عمل میکنیم
ما به درایت آقاجانمان و اقدامات سپاه مقتدرمون اعتماد کامل داریم و میدونیم هر زمانی که لازم باشه
ضربات کوبندهای به دشمنان وارد خواهند کرد...
وقتش که برسه
سپاه مثل همیشه افتخارآفرینی و اقتدارآفرینی میکنه...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
در جریان عملیات #وعده_صادق۲ به دنیا نشان دادیم که اسرائیل از خانهی عنکبوت سستتر است..
آقاجانمان در سال ۹۴ فرمودند
اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید
و
مجددا در فروردین ۱۴۰۲ فرمودند
ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمیبیند، خودشان عجله کردند و زودتر میخواهند بروند...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
آقاجانمان در سال ۹۴ فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و مجددا در فروردین ۱۴۰۲ فرمودند ما
اسرائیل با این حمله
بهانه دستمون داده که زودتر محوش کنیم...
46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا صهیون! خیبر خیبر 🤫
خوب گوش کن! حیدر حیدر...
#ایران
#شاهین
#ارتش_قهرمان
#وعده_صادق
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت نود و شش: پیرمرد مهربان و مودبی بود و خیلی باوقار رفتار میکرد. ***************
#ماندلای ایران
قسمت نود و هفت:
چرا حاجیها محرم میشوند؟
*******
گفت:((مُحرِم شدن نوعی دل کندن از دنیاست.حاجیها با پوشیدن لباس احرام با زبان بیزبانی اعلام میکنند که از دنیا و هر آنچه به مسائل دنیوی هست دل بُریدهاند و مشتاق زیارت پروردگارشان هستند.))
یک قسمت از صحبتهایش برایم تعجبآمیز بود.
گفت که در مکه چهار وپنج خانه روی هم ساخته میشود.
باورم نشد.
با تعجب پرسیدم:(( مهندس شما با چشم خودتان دیدید یا شنیدید؟
مگر میشود پنج خانه روی هم ساخت؟))
خندید و گفت:(( در تهران خودمان هم چندطبقه زیاد هست.))
مهندس بعضی شبها که فرصت پیش میآمد از فساد سیاسی و مالی رژیم پهلوی صحبت میکرد.
میگفت:(( چندسال پیش که در بانک ملی شاغل بودم،قرار شد ماشینهای مدیران بانک را درحضور مردم به حراج بگذارند.یکی از مسئولان بانک به نام خدابندهلو با شوفر ماشینها روی هم میریزد و ماشینها را نشُسته و کثیف به حراج میآورد.شوفرها برای خراب نشان دادن ماشینها چندین بار هندل میزنند تا نشان دهند که موتور ماشینها هم ایراد دارد،نتیجه آنکه کسی ماشینها را نمیخرد و واسطهی خدابندهلو ماشینهای چهارهزارتومنی را هر دستگاه دوهزارتومانی میخرد و سود کلانی به جیب میزند.))
تایپیست : کوثربانو
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝