eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
حواستون هست از سال گذشته اسرائیل تهدید کرد و گفت میخوایم جنگ رو به داخل مرزهای ایران بکشونیم و جیس‌الظلم با تمام توان و قوا در مرز سیستان مستقر شد⁉️⁉️ حواستون هست نیروهای سردار پاکپور قریب به دو ماهه که به بهانه‌ی رزمایش دارند تهدیدات جنگ علیه ایران رو در سیستان خنثی میکنند⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
سپاه در وسط میدان معرکه قرار داره و نه تنها با تروریست‌های تحت حمایت اسرائیل و ترکیه بلکه داره با کل ناتو در خاورمیانه میجنگه
جنگ بازی کامپیوتری نیست که من و شما بگیم باید اینطور پیش بره اونطور پیش بره جنگ راهبرد میخواد تخصص میخواد تجهیزات میخواد نیرو میخواد اطلاعات کافی میخواد پس لطفا ماهایی که تخصص لازم رو نداریم و نمیدونیم اوضاع میدان جنگ چجوریاست سکوت کنیم...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
❌ شاهد مطالبه ( شما بخوانید تهمت و توهین) این افراد در قبال وعده صادق 3 هستیم ❌ 🔰 این افراد که گوش
آیا میدان کم‌کای کرد⁉️⁉️ آیا دولت پزشکیان که مطبوع یه عده نیست کم‌کاری کرده که علم مطالبه‌گری رو بلند کردید⁉️⁉️⁉️
الحمدلله وزارت خارجه با تمام توان و قوا در کنار میدان ایستاده و داره از محور مقاومت حمایت میکنه ای کاش فرمایشات رهبری و فرماندهان میدان رو با دقت گوش کنیم که مغلوب چرندیات یه عده مغرض نشیم...
به والله قسم دولت پزشکیان با همه ایراداتی که داره در رابطه با اجرای وعده صادق ۳ داره با میدان همکاری میکنه ولی شرایط اجرای این عملیات فعلا فراهم نیست
دشمن داره از طریق رسانه مردم عادی رو تحریک میکنه که به دولت و میدان فشار بیارن که عجولانه تصمیم بگیره و عمل بکنه
دشمن میخواد ایران بدون تعلل و شتابزده عمل کنه که ایران رو درگیر جنگ‌داخلی بکنه
وقتی سپاه قریب به دو ماه داره تو سیستان مثلا رزمایش بزگزار میکنه یعنی شرایط حساسه و نباید شتابزده و بدون تعلل عمل کرد
میدان داره درایت به خرج ‌میده ولی یه عده میخوان دولت دو خائن منافق جلوه بدن
دولت روحانی رسما با حمله به مواضع آمریکا مخالف بود جوری که حتی میگفت رو موشکا شعار ننویسید ولی آیا این مواضع دولت روحانی باعث شد میدان عقب‌نشینی بکنه⁉️⁉️⁉️ با وجود تمام مخالفت‌های دولت روحانی با بحث انتقام میدان طبق قانون و بر حسب درایت و حفظ امنیت و منافع ملت و مخور مقاومت به عین‌الاسد حمله کرد درسته⁉️⁉️⁉️ پس مطمئن باشید حتی اگه دولت پزشکیان مخالف اجرای وعده‌ صادق ۳ باشه که نیست این عملیات در موعد مقرر انجام‌خواهد شد بلاشک...
عراقچی با وجود تمام تهدیدات و خطرات جونش رو گرفت کف دستش و زده به دل میدان جنگ و داره از محور مقاومت دفاع میکنی کسی که وزیر خارجه دولت پزشکیانه اونوقت یه عده انقلابی‌نمای گوشی به دست دارند مطلب میفرستند که آره دولت پزشکیان داره سنگ‌اندازی میکنه و باید مطالبه‌گری کنیم