eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
584.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️سلام امام زمانم السلام علیک یا صاحب الزمان عج خوشا آنان که در دامت اسيرند به رخسار دل آرايت بصيرند مڪن از بين ما گلچين ڪه گفتند: ڪريمان،خوب و بد با هم پذيرند أللَّھُمَ عـجِّلْ لِوَلیِڪَ ألْفَرَج کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
824.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادعای مخالفان دولت سوریه: ساختمان صداوسیما را گرفتیم 🔹مخالفان مسلح سوریه مدعی شدند که ساختمان رادیو و تلویزیون این کشور را به دست گرفته‌اند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدان مرکزی شهر دمشق 🔹به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ورود مخالفان و عناصر مسلح به شهر دمشق، میادین این شهر از جمله میدان الامویین شاهد تجمع بوده و تصاویر مخابره شده نشان می‌دهد نیروهای مسلح سوریه تجهیزات خود را ترک کرده‌اند. کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار ╔═🍃🇮🇷🍃══════╗ @Keynoo ╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
متاسفانه یه عده دارند میگن دولت پزشکیان باعث سقوط سوریه شد😐
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
متاسفانه یه عده دارند میگن دولت پزشکیان باعث سقوط سوریه شد😐
دولت پزشکیان ایراداتی داره و هر کجا که خطایی داشته ما نیز نقد کردیم ولی در بحث مسائل منطقه‌ای دیگه بحث دولت فلانی و بهمانی نیست بلکه بحث جمهوری اسلامی ایران است وقتی میگیم دولت پزشکیان مقصره در نگاه منطقه‌ای در واقع داریم جمهوری اسلامی ایران رو متهم میکنیم
عراقچی یک حرف اشتباهی زد باشه قبول ولی قرار نیست تقصیرات رو گردن دولت پزشکیان بندازیم
واقعیت اینه که بشار اسد حاضر نشد شروط ایران مبنی بر حاکمیت دموکراسی رو در رابطه با جنگ قبلی به طور کامل اجرا کنه حالا هم که به دلایل مختلفی حاضر نشده و نیست از ایران به طور رسمی درخواست کمک بکنه و به امارات و اردن و ... دل خوش کرده
خب وقتی دولت بشار اسد درخواست کمکی نکرده چرا باید دولت جمهوری اسلامی رو محکوم کنیم⁉️⁉️ چرا باید فرماندهان جان بر کف سپاه رو تخریب کنیم⁉️⁉️
اگه سوریه سقوط بکنه دهها دلیل داره و هیچ ربطی به میدان و دیپلماسی ایران نداره چون دکتر عراقچی با همه ایراداتی که داشت جانانه پای کار مقاومت و سوریه ایستاد و رایزنی‌های لازم رو انجام داد و میدان هم در حد وسع تجهیزات لازم رو به سوریه ارسال کرد"معامله کرد" ولی خب بشار اسد به دلایل مختلفی حاضر نیست از ایران به طور رسمی درخواست کمک بکنه
اگه سوریه سقوط بکنه دودش تو چشم ترکیه امارات عربستان اردن و ... هم ‌میره ولی خطری متوجه ایران نمیشه چون ما دارای راهبرد و تجهیزات فوق پبشرفته هستیم و کسی جرات تعرض به خاک و امنیت ما رو نداره
سقوط سوریه درس عبرتی برای کشورهای منطقه خواهد شد و میفهمند که امنیت منطقه در گرو همکاری و همراهی با ایران است و بس...