eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
خب وقتی دولت بشار اسد درخواست کمکی نکرده چرا باید دولت جمهوری اسلامی رو محکوم کنیم⁉️⁉️ چرا باید فرماندهان جان بر کف سپاه رو تخریب کنیم⁉️⁉️
اگه سوریه سقوط بکنه دهها دلیل داره و هیچ ربطی به میدان و دیپلماسی ایران نداره چون دکتر عراقچی با همه ایراداتی که داشت جانانه پای کار مقاومت و سوریه ایستاد و رایزنی‌های لازم رو انجام داد و میدان هم در حد وسع تجهیزات لازم رو به سوریه ارسال کرد"معامله کرد" ولی خب بشار اسد به دلایل مختلفی حاضر نیست از ایران به طور رسمی درخواست کمک بکنه
اگه سوریه سقوط بکنه دودش تو چشم ترکیه امارات عربستان اردن و ... هم ‌میره ولی خطری متوجه ایران نمیشه چون ما دارای راهبرد و تجهیزات فوق پبشرفته هستیم و کسی جرات تعرض به خاک و امنیت ما رو نداره
سقوط سوریه درس عبرتی برای کشورهای منطقه خواهد شد و میفهمند که امنیت منطقه در گرو همکاری و همراهی با ایران است و بس...
یه عده میگن با سقوط سوریه دیگه فکر نکنیم حزب‌الله انصارالله حماس و ... مثل قبل به ایران اعتماد کنند سئوال اینجاست که مگه ایران کم‌کاری کرده⁉️⁉️ مگه ایران در نبرد سوریه حضور داشته و شکست خورده که بگیم سایر محورهای مقاومت دیگه به ایران اعتماد و امیدی ندارند⁉️⁉️⁉️⁉️
یه عده میگن با سقوط سوریه خط ارتباطی ایران با سایر گروه‌های مقاومت از جمله حزب‌الله و حماس قطع خواهد شد😐 درسته سوریه "حمص" خط ارتباط ما با سایر گروه‌های محور مقاومت محسوب میشه ولی تنها راه ارتباطی محسوب نمیشه
اینطور نیست که بگیم سوریه تنها خط ارتباطی بوده و با سقوط سوریه تمام معادلات ما بر هم‌ میخوره قطع به یقین سپاه راه‌های دیگری برای ارتباط گیری با سایر محورهای مقاومت داره حالا چه بر روی زمین چه زیر زمین
سپاه وقتی بخواد به سایر گروه‌های مقاومت کمک کنه از ناکجاها خط ارتباطی تشکیل میده مثل زمانی که یمن در محاصره کامل آبی-خاکی و هوایی بود ولی سپاه از ناکجاها با انصارالله ارتباط برقرار کرد و تجهیزات لازم رو به دست انصارالله رسوند و کاری کرد که انصارالله بر کل ناتو پیروز بشه
یه سری‌ها میگن حالا که سوریه سقوط کرده بعدش نوبت عراقه و آخر سر هم ایران سقوط میکنه😐 با وجود درایت امام‌خامنه‌ای و اقدامات سپاه احدی جرات نداره به خاک ایران تعرض بکنه... یه عده هم‌ میگن با سقوط سوریه اوضاع به نفع آمریکا و اسرائیل تمام خواهد شد خب مگه سری قبل که سوریه سقوط کرده بود اوضاع به نفع آمریکا و اسرائیل تمام شد که حالا بخواد این اتفاق تکرار بشه⁉️⁉️⁉️ ته ماجرا کاری میکنیم که این دو متضرر بشن دقیقا مثل زمانی که داعش داشت بر سوریه و عراق مسلط میشد ولی به یکباره ورق برگشت و سیطره‌ی داعش نابود شد و تمام هزینه‌کردهای این دو به فنا رفت و متحمل یک شکست سنگین شدند
دولت سوریه دموکراسی نیست و مخالفین زیادی داره و همین مسئله یکی از دلایل قدرت گرفتن تروریست‌ها در سوریه شده