یه عده میگن با سقوط سوریه
دیگه فکر نکنیم
حزبالله
انصارالله
حماس و ... مثل قبل به ایران اعتماد کنند
سئوال اینجاست که مگه ایران کمکاری کرده⁉️⁉️
مگه ایران در نبرد سوریه حضور داشته و شکست خورده که بگیم سایر محورهای مقاومت دیگه به ایران اعتماد و امیدی ندارند⁉️⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه عده میگن با سقوط سوریه دیگه فکر نکنیم حزبالله انصارالله حماس و ... مثل قبل به ایران اعتماد کنن
در ضمن
عبدالملکالحوثی
شیخ نعیم قاسم
و... رو با بشار اسد مقایسه نکنیم...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه عده میگن با سقوط سوریه دیگه فکر نکنیم حزبالله انصارالله حماس و ... مثل قبل به ایران اعتماد کنن
سقوط سوریه در مدت کوتاهی به همه ثابت خواهد کرد که امنیت منطقه در گروه همراهی با ایران است و بس...
یه عده میگن با سقوط سوریه
خط ارتباطی ایران با
سایر گروههای مقاومت
از جمله حزبالله و حماس قطع خواهد شد😐
درسته سوریه "حمص" خط ارتباط ما با سایر گروههای محور مقاومت محسوب میشه
ولی تنها راه ارتباطی محسوب نمیشه
اینطور نیست که بگیم سوریه تنها خط ارتباطی بوده و با سقوط سوریه تمام معادلات ما بر هم میخوره
قطع به یقین
سپاه راههای دیگری برای ارتباط گیری با سایر محورهای مقاومت داره
حالا چه بر روی زمین
چه زیر زمین
سپاه وقتی بخواد به سایر گروههای مقاومت کمک کنه
از ناکجاها خط ارتباطی تشکیل میده
مثل زمانی که یمن در محاصره کامل آبی-خاکی و هوایی بود
ولی سپاه از ناکجاها
با انصارالله ارتباط برقرار کرد و تجهیزات لازم رو به دست انصارالله رسوند و کاری کرد که انصارالله بر کل ناتو پیروز بشه
یه سریها میگن حالا که سوریه سقوط کرده
بعدش نوبت عراقه و آخر سر هم ایران سقوط میکنه😐
با وجود درایت امامخامنهای و اقدامات سپاه
احدی جرات نداره به خاک ایران تعرض بکنه...
یه عده هم میگن با سقوط سوریه
اوضاع به نفع آمریکا و اسرائیل تمام خواهد شد
خب مگه سری قبل که سوریه سقوط کرده بود
اوضاع به نفع آمریکا و اسرائیل تمام شد که حالا بخواد این اتفاق تکرار بشه⁉️⁉️⁉️
ته ماجرا کاری میکنیم که این دو متضرر بشن
دقیقا مثل زمانی که داعش داشت بر سوریه و عراق مسلط میشد
ولی به یکباره
ورق برگشت و سیطرهی داعش نابود شد و تمام هزینهکردهای این دو به فنا رفت و متحمل یک شکست سنگین شدند
دولت سوریه
دموکراسی نیست و مخالفین زیادی داره و همین مسئله یکی از دلایل قدرت گرفتن تروریستها در سوریه شده
🔻 نگران نباشید، اکثر کشورهای منطقه به سمت ما خواهند آمد... کمی صبوری کنید... با سقوط دوات بشار اسد و قدرت گرفتن تروریستها، ما شاهد چند پارگی سوریه خواهیم بود.
🔻 کردهای سوریه اعلام استقلال میکنند و این آغاز ناآرامی های ترکیه و عراق خواهد بود که عمق این ناآرامی ها حتی به عربستان و امارات نیز کشیده خواهد شد.
🔻 آن روز که تک تک این کشورها درگیر ناامنی و ناآرامی شدند میفهمند که در طول سالها ایران چه بهای سنگینی ( خون و مال ) پرداخت کرد تا منطقه در امنیت و آرامش باشد.
🔻 صبور باشیم و اجازه دهیم تروریستها، سیلی های سخت شان را بر صورت حکام ساده لوح و کم هوش منطقه وارد کنند. آنگاه همه آنها خواهند فهمید که تاوان اعتمادشان به آمریکا و صهیونیستها را چگونه پرداخت خواهند کرد.
🔻 صبور باشیم و ببینیم که تروریستها چگونه بلای جانِ حکامِ دیکتاتور صفت منطقه خواهند شد و در نهایت تمام آنها دست یاری و کمک به سمت ایران دراز خواهند کرد.
#وعده_صادق
#سوریه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
╔═🍃🇮🇷🍃══════╗
@Keynoo
╚══════🍃🇵🇸🍃═╝
خلاصه اینکه نگران امنیت ایران نباشید
چون ما محافظی به بزرگی درایت ابرمرد دانا
امام خامنهای داریم
درایتی که طی این چند دهه
امنیت ایران و ایرانی رو با وجود تمام تهدیدات و خطرات
حفظ و تقویت کرده...
پس تا
سید علی هست
نگران آیندهی ایران و گروههای مقاومت نباشید
این آقا میدونه کی و کجا
چه کاری انجام بده که دشمنان شکست بخورند...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
پس تا سید علی هست نگران آیندهی ایران و گروههای مقاومت نباشید این آقا میدونه کی و کجا چه کاری انج
باید دید ابر استراتژیست تاریخ ، سیدعلی خامنهای این شرایط را چطور به نفع جریان حق مدیریت خواهد کرد💪🏻