eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کانال ۱۴ عبری : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ؛ رسما واشنگتن را تهدید به حمله مستقیم کرد - کاری به این جنگ‌های رسانه‌ای نداریم ولی اگه آمریکا دست از پا خطا کنه و خباثتی ازشون سر بزنه ما پاسخ کوبنده‌ای بهشون میدیم... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴کانال ۱۴ عبری : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ؛ رسما واشنگتن را تهدید به حمله مستقیم کرد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴مصاحبه المیادین با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، علی رضا تنکسیری، از روی ناو حامل پهپادهای چندمنظوره 🔻 ما پیام صلح، برادری و دوستی با کشورهای اسلامی منطقه داریم. این کشورها برای ما مقدس و عزیز هستند. 🔻ما همیشه دست دوستی به سوی کشورهای منطقه دراز می‌کنیم و به عنوان مسلمانان هیچ تهدیدی برای کشورهای همسایه به شمار نمی‌آییم. 🔻پیام ما به کشورهایی که به منطقه تعلق ندارند این است که خلیج فارس خانه ما و کشورهای همجوار ما است و هیچ کس نباید در خانه خود آتش بیفکند. 🔻ما داعیه جنگ نداریم و به دنبال آن نیستیم. اگر دشمن تصمیم بگیرد به منافع ما یا مردم ما آسیب برساند یا به ما حمله کند، باید بداند که ما پاسخ خواهیم داد. 🔻تصمیم به بستن تنگه هرمز در دست من نیست، بلکه در اختیار مقامات عالی است، اما اجرای آن بر عهده من است. 🔻 ما شرایط را مرور کرده و تمامی تمرینات دشمن را ارزیابی کرده‌ایم، هرچند که این تمرینات از هر نوعی باشد. 🔻ما از قبل برای چنین روزهایی آماده شده‌ایم و در شرایط تحریم کامل توانسته‌ایم این آمادگی را به دست آوریم. 🔻هدف از مانورهای مشترک با کشورهای دوست و برادر تقویت تفاهم متقابل بین ما است. 🔻برخی کشورهای عربی را به شرکت در این مانورها دعوت کردیم و نمایندگان امارات، قطر، عراق و کویت در آن حضور داشتند. 🔻ما آماده انجام مانورهای نظامی با عراق، کویت و بحرین هستیم و با تمامی کشورهای اسلامی روابط داریم. 🔻عمان کشور برادری است که از دیرباز با آن در مانورهای نظامی شرکت کرده‌ایم. این نشان می‌دهد که این خلیج فارس خلیج برادری است. 🔻دشمن می‌خواهد ما را از هم جدا کند زیرا هدف او فروش سلاح‌هایش است. 🔻 رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر منطقه از رود تا دریا است و حتی سعودی و عراق جزو نقشه‌های او هستند. 🔻پس از 17 ماه بمباران، حماس قوی‌تر و حزب‌الله مستحکم‌تر از گذشته شده‌اند. 🔻من از پیام ترامپ اطلاعی ندارم و تحلیل‌های آن برایم اهمیتی ندارد. من تهدیدات او را می‌شنوم و اعمال او را می‌بینم و خود را برای مقابله با آن آماده می‌کنم. 🔻 اگر مذاکراتی قرار است درباره توانمندی‌های نظامی ما انجام شود، قطعا ما هیچ‌گونه ارتباطی با ایالات متحده در این خصوص نداریم. 🔻واضح است که ما هیچ‌گاه در خصوص موشک‌های خود یا توانمندی‌های جبهه‌های مقاومت مذاکره نخواهیم کرد. 🔻 مقاومت از لبنان تا غزه، یمن و عراق پایدار است و تحت سلطه نمی‌رود. 🔻گروه‌های مقاومت تحت رهبری ما نیستند اما ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم چون از مظلومان دفاع می‌کنند. 🔻یمن تحت رهبری ما نیست که بگوییم بزن یا نزن. یمن کشوری مستقل است که رهبری و ارتش خود را دارد. 🔻به همه، از ایالات متحده تا هر طرفی که ما را تهدید می‌کند، باید بگوییم که ما از تهدیدات نمی‌ترسیم و از مرگ نمی‌هراسیم. 🔻 به دشمن باید گفت که تجربه‌ای که امتحان شده، اشتباه است. هر کسی وارد باتلاق شود، در آن غرق خواهد شد. 🔻اگر کشتی‌های ما دچار حادثه شوند، بی‌تردید همانطور پاسخ خواهیم داد. اگر آن‌ها کشتی‌های ما را توقیف کنند، ما نیز کشتی‌های آن‌ها را توقیف خواهیم کرد. 🔻هیچ‌کس نمی‌تواند به ما ضربه بزند و فرار کند. حتی اگر مجبور شویم آن‌ها را در خلیج مکزیک تعقیب کنیم، این کار را خواهیم کرد.🔺 🔻ما قایق‌های موشکی و تجهیزات موشکی با برد دور داریم که نمی‌توان برد آن‌ها را اعلام کرد، اما این تجهیزات را در مکان‌های محرمانه و دور از دید دشمن ذخیره کرده‌ایم. 🔻اکنون قادر به هدف قرار دادن تمامی پایگاه‌های دشمن در هر کجا که باشند هستیم و اگر اجازه حمله به ما از هر نقطه جغرافیایی داده شود، ما آن‌ها را در همانجا خواهیم زد.🔺 🔻ما نمی‌پذیریم که ترامپ یا هر شخص دیگری بخواهد به ما زور بگوید. 🔻 ما خود را برای چنین روزهایی از قبل آماده کرده‌ایم و در شرایط تحریم کامل توانسته‌ایم آمادگی بالایی را به دست آوریم.. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ولایت فقیه استمرار ولایت الله است. اطاعت نکردن از ولی فقیه، اطاعت نکردن از الله است. 🔺بگذارید ازینجا شروع کنم که خداوند متعال وجودش از آن خودش است (توحید وجوب وجود) و چون تمام وجود از اوست، پس فقط اوست که جهان را خلق کرده و مدیریت میکند. (توحید در خالقیت و ربوبیت تکوینی) او که جهان را خلق کرده و مدیریت می‌کند و از ریز و درشتش خبر دارد، پس فقط او می‌تواند برای این نظام خلقت قانون وضع کند. (توحید در ربوبیت تشریعی) وقتی او جهان خلقت را مدیریت می‌کند و قانون گذاشتن بر جهان فقط حق اوست، پس فقط باید از او اطاعت شود و لا غیر. (توحید در الوهیت و عبادت) حال، برای هدایت مردم به سعادت دنیوی و اخروی او باید جانشین برای خود بر روی زمین انتخاب کند تا اولا راهنمایی به دستورات خداوند بکند و ثانیا بر درست اجرا شدن اوامر الهی نظارت بکند. 🔺اینگونه بود که خداوند متعال (که بر تمام انسانها ولایت و سرپرستی دارد) این ولایت را به جانشینانش هم عطا کرد. اول پیامبران را فرستاد، سپس امامان معصوم و بعد از آن در زمان غیبت (چون مردم به یک هدایت کننده نیاز داشتند) نائب خاص و عام از امام معصوم گذاشت. ولایت فقیه، همان نیابت عام از امام معصوم است. 🔺خب حالا برگردیم به ادعای خودمان، کسی که از ولی فقیه اطاعت نکند، از امام معصوم اطاعت نکرده و کسی که از امام معصوم اطاعت نکند، از پیامبر اطاعت نکرده و کسی که از پیامبر اطاعت نکند از الله (جل‌ّجلاله) اطاعت نکرده است. پس کسی که از ولی فقیه اطاعت نکند، از الله اطاعت نکرده است . 🔺حال که ولایت فقیه استمرار ولایت الله است، هرگونه حب و بغض و اطاعت ما نسبت به ولی فقیه، حب و بغض و اطاعت ما نسبت به الله را مشخص میکند. بیایید به خودمان نگاه کنیم، تحت ولایت الله هستیم یا طاغوت ؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اما خلافِ انتظارِ من نیست😍 ♥️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اما خلافِ انتظارِ من نیست😍 #عشقی‌ترین_آقایِ_دنیا♥️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
وقتی با وجود تمام مشکلات این حکیم دانا میفرمایند خلاف انتظار من نیست یعنی همه چی حله دیگه سختی هست مشکل هست کم‌کاری هست ولی ته‌تهش موفقیت هست سربلندی هست رسیدن به قله هست پیروزی هست...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
#ماندلای_ایران قسمت صدوپنجاه‌ونُه: همه آرام خندیدند. *************************** گفتم:(( نه.اگر بتو
قسمت‌صدوشصت: از دوستان امام حمایت می‌کردیم. ********************* به من می‌گفتند:(( چماقدار خمینی.)) می‌دانستم قصد تخریب مرا دارند ولی اهمیت نمی‌دادم. حرمت امام،حرمت اسلام و پیامبر بود و اگر کسی به خودش اجازه می‌داد آن حرمت را بشکند،می‌بایست تاوان آن را هم بدهد. من هم در جواب می‌گفتم:(( شماهم چماقدار شیطان هستید.)) یک روز که عراقی‌ها گفتند که می‌خواهند در هر آسایشگاه یک تلویزیون نصب کنند. موضوع نصب تلویزیون بهانه‌ی تازه‌ای شد تا باز نیروهای فکر اردوگاه مقابل هم صف‌آرایی فکری کنند. یک عده به صراحت از نصب تلویزیون استقبال کردند و وجود آن را در شرایط سخت اردوگاه لازم و ضروری دانستند. بعضی‌ها هم می‌گفتند که بود و نبود تلویزیون برایشان فرقی ندارد. آن‌ها معتقد بودند که تلویزیون هیچ تاثیری در بهبود وضعیت و شرایط زندگی سخت و طاقت‌فرسای اردوگاه ندارد،اما گروه حزب‌اللهی‌ها به‌شدت با نصب تلویزیون مخالف بودند. بحث در گرفت. حاج احمد گفت:(( من با نصب تلویزیون به چند دلیل مخالفم؛اولاً باید از خودمان بپرسیم که هدف بعثی‌ها از این کار چیست؟ صدها اسایشگاه در اردوگاه‌های رمادیه،موصل،و تکریت و جاهای دیگر وجودو دارد. چرا بعثی‌ها می‌خواهند این همه هزینه کنند. به‌نظر شما در این اوضاع جنگی که آن‌هو پی‌درپی از رزمندگان اسلام شکست می‌خورند و حتی فاو را هم از دست داده‌اند منطقی به‌نظر می‌رسد که به‌جای خرید اسلحه،پولشان را صرف خرید تلویزیون کنند. به‌نظر من دشمن می‌خواهد اهدافی را که نتوانسته از طریق توپ و تانک محقق کند با نصب ساده‌ی یک تلویزیون به‌دست بیاورد. نصب تلویزیون، یعنی تبلیغ به نفع حزب بعث،یعنی ایجاد اختلاف بین ما،یعنی تضعیف روحیه و شکستن ما. ثانیاً کدام یک از شما تضمین می‌کند که از تلویزیون بعثی‌ها صحنه‌های لهو و لعب و مستهجن پخش نشود. آیا آن‌ها برای پخش برنامه از ما اجازه می‌گیرند؟ به‌نظر من این یک توطئه‌ی برنامه ریزی شده‌است. من و دوستانم مقلد امام هستیم. ایشان به صراحت حزب‌بعث را کافر خطاب کرده‌اند. ما به تبعیت از امام و مقتدای خود دیدن تلویزیون بعثی‌ها را حرام میدانیم و طبق اصل امر به‌معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنیم دیگران را مجاب کنیم تا در دام توطئه‌های دمشن گرفتار نشوند.))) تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قسمت صدو‌شصت و یک: تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشوند. ******************************* یکی از گروه منافقین گفت:(( غذای خوب در اردوگاه نیست،بهداشت نداریم،جای خواب نیست،هوا گرم و سوزان است،آب خوب نیست،تفریح نیست،شکنجه هست،درد هست،بیماری و رنج هست،حالا که در این جهنم یک وسیله‌ی سرگرمی پیدا شده که ما در شب یک یا دو ساعت مشکلاتمان را فراموش کنیم و دردمان کمتر شود. شما مخالفت می‌کنید؟ یک‌باره بگویید سرمان را بگذاریم و بمیریم.)) یکی دیگر از آن‌ها گفت:(( شما معتقدید که باید اخبار و اطلاعات دشمن آگاه بود.چطوری؟به‌نظر من تلویزیون راه خوبی برای کسب اطلاعات و اخبار است و نگاه شما براساس ایدئدلوژی و آرمانی است و با واقعیت‌های اردوگاه همخوانی ندارد. واقع‌بین باشید آقایان! تاکید شما بر امربه‌معروف و نهی از منکر هم مخالف دموکراسی است. شما اگر تمایل ندارید می‌توانید نگاه نکنید،اما حق ندارید برای همه تعیین تکلیف کنید. ما که صغیر نیستیم،خودمان خوب و بد را تشخیص می‌دهیم.)) حاج احمد گفت:(( اولاً ما تعیین تکلیف نمی‌کنیم.اسلام برای همه‌ما تعیین تکلیف کرده است.حرف ما حرف امام است،حرف اسلام است،نظر شخصی ما نیست. ثانیاً سرگرمی باید حلال باشد.ما اگر می‌خواستیم با مسائل مخالف شرع و لهو و لعب خودمان را سرگرم کنیم که زمان شاه به بهترین شکل وجود داشت پس چرا انقلاب کردیم. به‌نظر من،ما اینجاییم چون با فساد و فحشا مخالفیم.ما اینجاییم چون می‌خواهیم اسلامی زندگی کنیم. پیشنهاد من این است که برای سرگرم کردن بچه‌ها،گروه‌های تئاتر را فعال‌تر کنیم. این‌طوری هم سرگرم می‌شویم و هم مفاهیم و ارزش‌ها را در قالب هنر منتقل می‌کنیم. ثالثاً چگونه یک نظامیِ عاقل به اخبار و اطلاعات دشمن اعتماد می‌کند؟ دشمن،دشمن است و اخبارِ دشمن هم قطعا برای تضعیف روحیه،ایجاد اختلاف و دلسرد کردن ما نسبت به مواضع خودمان است.)) بحث بالا گرفت. گفتم:(( آقایان اجازه می‌دهید من هم نظرم را بگویم؟)) گروه منافقین پوزخند زدند. گفتم:(( مگر حرف خنده‌داری زدم؟)) تایپیست : کوثربانو کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
47.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی افسانه نیست علی افلاکیه کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣سلام امام زمانم ❣ 📖 السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَابْنَ عَلِيٍّ اَلْمُرْتَضَى... 🌱سلام بر تو ای یادگار امیرالمؤمنین. سلام بر تو و بر روزی که زمین درد کشیده را، با عدالت علوی التیام خواهی داد. 📚 صحیفه مهدیه،زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮               @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا