اولویت من و شما باید #جهاد_تبیین باشه و در کنارش امیدآفرینی بکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اسرائیل از همه لحاظ قوی و قدرتمنده
اسراییل از هر نظر قدرتمندی
ولی امام امت فرمودند بحث
بحث تجهیزات نیست
بلکه
بحث
بحث اراده است و الحمدالله ما از اراده الهی و کافی برخورداریم
اراده الهی بر این هست که حق بر باطل پیروز بشه و ایمان داشته باشید که این اتفاق خواهد افتاد و ما برای تحقق این پیروزی بزرگ
یکسری خسارات متحمل میشیم...
قبلتر و بارها عرض کردم تکیه ما بر توان و تجهیزات نیست
تکیه ما بر درایت و شخص ولایت فقیه است که بیش از چهار است این کشور و ملت رو از تمامی توطئهها در امان نگاه داشته
مطمئن باشیم به برکت وجود این نعمت باارزش و گرانبها
امدادهای غیبی بر سر این کشور و ملت نازل میشه و ما رو بر دشمنان پیروز میکنه
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
مطمئن باشیم به برکت وجود این نعمت باارزش و گرانبها امدادهای غیبی بر سر این کشور و ملت نازل میشه و ما
نمونه کوچیکی از این امدادهای الهی رو مثال میزنم خدمتتون
ما نمیخوام از باب توهم صحبت کنم
نمیگم دشمن هیچ کاری نمیتونه انجام بده
نمیگم ضعیفه
من میگم دشمن یکسری شهید و خسارت انجام میده
ولی
به لطف الهی و نگاه ویژهی امام زمان نمیتونه به اهدافش برسه
اینجا ایراااانه کشور امام زمان
جایی که رهبری اینجا به عهده نائب بر حق پسر فاطمه است
پس مطمئن باشید بعد از کمی خسارت
یک پیروزی بزرگ و گرانبها به دست میاریم....
من التماس میکنم وارد پازل دشمن نشید و بحثهای بیهوده و مخرب انجام ندید
به فکر #جهاد_تبیین و #امیدآفرینی و ایجاد #اتحاد و #انسجام_ملی باشید
باباجان
دشمن یه غلطی کرد
درست
ولی سربازهای سیدعلی پشیمان و مجازاتشان میکنند😎