کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میگن نکنه آمریکا حمله کنه نکنه موشکای سپاه تموم بشه ها
آخه بچه ها چرا نگرانن...!؟
مگه حضرت آقا نفرمودند پیروزی قطعی است...!؟
خوب ایشون می دونن دست سربازانشون پره
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
حمید جان حالا یه چیزی بگم⁉️
شما ده تا بگو ...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
شما ده تا بگو ...
میگن نکنه آمریکا
حمله کنه
ولی نیروهای مسلح
میگن خدا کنه
آمریکا
حمله کنه
میدونید چرا⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اعصاب ندارمااااا...... کجا رفتی.....!؟
قشنگ مشخصه نیازی به گفتن نیست
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
چرا....⁉️
بذار اولش یه خاطر بگم بعد توضیح میدم
بچه که بودیم
دوتا همکلاسی داشتیم شر مطلق بودند
همه بچهها رو میزدند
یکیشون اسمش یوسف بود
اسم اون یکی هم عباس بود
عباس بدتر و شرتر از یوسف بود
یوسف به پشتوانه عباس میرفت بچها رو میزد
خلاصه یه روز یوسف اومد پسر داییمُ زد
پسر داییم اومد سراغ من «چون من شری بودم واسه خودم » گفت برو یوسفُ بزن
گفتم ولش کن
گفت چرا
گفتم بذار تا عباس بیاد بزنتت
بعد من میرم سراغشون
گفت چرا
گفتم ببین یوسف به پشتوانه عباس میاد تو رو میزنه
من میخوام عباس بزنتت که من عباسُ بزنم که یوسف حساب کار دستش بیاد
خلاصه یه روز عباس اومد پسر داییمُ زد
گذاشتم زنگ مدرسه بخوره بریم خونه
تو زمینهای کشاورزی
عباسُ گرفتم تا سر حد مرگ کتک زدم
از اون روز به بعد عباس و یوسف دیگه جرات نکردند کسی رو اذیت کنند😎