.
مهدی محمدی، کارشناس سیاسی: سایتهای هسته ای مدت هاست تخلیه شده
و در این حمله
آسیب غیر قائل بازگشتی ندیده است.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اعلام آماده باش در کلیه پایگاه های آمریکا در خاورمیانه و غرب آسیا
🔹 آکسیوس اعلام کرد دولت آمریکا، تل آویو را از قبل از این حمله آگاه کرده بود.
🔹منابع صهیونیستی مدعی شدند آمریکا در حمله به فردو از ۱۴ تن بمب GBU-57 استفاده کرده است.
🔹 یک مقام آمریکایی به رویترز اعلام کرد جنگندههای B-2 در حمله به تاسیسات هستهای ایران مشارکت داشتهاند.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❣ #سلام_امام_زمانم ❣
🌸السلام علیک یا
🌸صاحب الزمان عج
✨مولای مهربان
✨غزل های من سلام!
✨سمت زلال اشک من
✨آقای من سلام!
✨نامت بلند و
✨اوج نگاهت همیشه سبز؛
✨آبی ترین بهانه ی
✨دنیای من سلام!
السلامعلیکیااباصالحالمهدی ≽
✦السّلامُ عَلَیْڪَ یا صاحِبَ الزَّمانِ
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ،
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا شَریڪَ الْقُرْآنِ ،
✦اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَالْجانِّ
❣#لَـیِّن_قَـلبی_لِوَلِیِّ_اَمرِک ❣
🌼اللهم عجل لولیک الفرج🤲
#الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوَعَجِّلْفَرَجهُمْ
رهبر انقلاب در دومین پیام تلویزیونی خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونسیتی:
آمریکاییها، آنهایی که با سیاستهای این منطقه آشنا هستند، میدانند که ورود آمریکا در این قضیّه صد درصد به ضرر او است. آنچه او در این زمینه ضربه خواهد خورد، بمراتب بیشتر است از آنچه ایران ممکن است صدمه بخورد. صدمهی آمریکا اگر ورود نظامی در این میدان بکند، بدون تردید صدمهی جبرانناپذیری خواهد بود.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
✍موضوع بمباران مراکز هستهای ایران؛ امر دور از انتظاری نبود و جمهوری اسلامی روزها بود که در انتظار این بمباران بود و تدابیر لازم برای این اتفاق را اندیشیده بود به طوری که صنعت هستهای خود کمترین آسیب را دریافت کند.
در حقیقت جنگ ما با آمریکا از ۹ روز پیش شروع شده است و با آن در حال جنگیدن هستیم و اتفاق جدیدی رخ نداده است.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
💥خبر فوری،فوری:
♻️بالاخره آمریکا صبح اول تیرماه با اعلام رسمی خود ترامپ عملا و به طور واقعی و ظاهری ورود خود به صحنه جنک با ایران را اعلام نمود:
♻️ برای ما فرقی ندارد که پیش از این آمریکایی ها همراه و همزمان با رژیم صهیونی در تقابل با ایران سربلند پشتیبانی عملیات نظامی داشتند یا حضور واقعی تهاجمی، حداقل ظاهر آمریکا عیان شد و ورود آمریکا معادلات جنگ ظاهری را تغییر داد و آرزوی ایران اسلامی و خصوصا سپاه پاسداران را در انتقام سخت از ترامپ حقه باز عینیت بخشید و دست دلاورمردان ما را برای انتقام شهادت شهید سلیمانی و دیگر شهدا را از ترامپ قمار باز این سگ زرد شیاد و ظلم های این مدت آمریکا باز نمود و یقینا برای ایران اسلامی زمینه ساز رویکرد جدید تصمیم گیری راهبردی شد.
♻️آمریکا با ورود خود قصد داشت رژیم صهیونیستی را که در باتلاق گرفتار شده بود نجات بدهد لیکن خود را گرفتار کرد.
♻️ترامپ قمارباز به ادعای خود می خواست زمینه را برای گفتگو با ایران به نتیجه برساند ولی باید بداند که گفتگوی ایران با آمریکای جنایتکار منبعد با موشک واقعی است و غلط اضافی او با قدرت پاسخ داده خواهد شد.
♻️این پیچ و گذر تاریخی هم انشالله به نفع ایران اسلامی تمام خواهد شد، لیکن از امروز برای دنیای مدرن واقعیات پشت پرده استکبار آمریکا و سازمان های مدعی بین المللی و آژانس انرژی اتمی ثابت خواهد شد.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴فاکس نیوز: آمریکا ۶ بمب سنگرشکن به تأسیسات فردو شلیک کرد.
🔷۳۰ موشک تاماهاک به تأسیسات هستهای نطنز و اصفهان شلیک شد.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 سیبیاس: واشنگتن از مجاری دیپلماتیک به ایران پیام داده که این حملات، تنها برنامه ایالاتمتحده بوده و ما قصد نداریم رژیم ایران را تغییر دهیم.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
▪️ «رالف نیدر» نماینده کنگره آمریکا: شکی نیست که اقدامات ترامپ منجر به مرگ بسیاری از آمریکاییها خواهد شد و باید به شدیدترین شکل محکوم شود
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔹بیانیه سازمان انرژی اتمی:
🔸به دنبال حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته، سحرگاه امروز سایتهای هستهای کشور در فردو، نطنز و اصفهان طی اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بینالمللی، به ویژه معاهده عدم اشاعه سلاحهای اتمی(NPT)، مورد تهاجم دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت.
🔸این اقدام مغایر با قوانین بینالمللی متأسفانه در سايه بیتفاوتی و بلکه همراهی آژانس بینالمللی انرژی اتمی انجام شده است.
🔸دشمن آمریکایی از طریق فضای مجازی توسط رییس جمهور این کشور، مسئولیت حمله به سایتهای يادشده را که بر اساس موافقتنامه پادمان و معاهده NPT تحت نظارت مستمر آژانس بینالمللی انرژی اتمی میباشد را بر عهده گرفته است.
🔸انتظار میرود جامعه جهانی ضمن محکوم کردن بیقانونیهای مبتنی بر قواعد جنگل، ایران را در احقاق حقوق حقه خود همراهی نماید.
🔸سازمان انرژی اتمی ایران به ملت بزرگ ایران این اطمینان را میدهد که علیرغم توطئههای خبیثانه دشمنان، با همت هزاران دانشمند و متخصص انقلابی و باانگیزه خود اجازه نخواهد داد که مسیر توسعه این صنعت ملی که حاصل خون شهیدان هستهای است متوقف شود.
🔸این سازمان در دفاع از حقوق ملت شریف ایران اقدامات لازم از جمله پیگیری های حقوقی را در دستور کار خود قرار داده است.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯