eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رسانه‌های اسرائیلی: حمله موشکی ایران به تل‌آویو شدیدترین حمله بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔷 اعلام آماده‌باش در کلیه پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه و غرب آسیا 🔹آکسیوس اعلام کرد دولت آمریکا، تل‌آویو را از قبل از این حمله آگاه کرده بود. 🔹منابع صهیونیستی مدعی شدند آمریکا در حمله به فردو از ۱۴ تن بمب GBU-۵۷  استفاده کرده است. 🔹یک مقام آمریکایی به رویترز اعلام کرد جنگنده‌های  B-۲ در حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران مشارکت داشته‌اند./ تسنیم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌جاسوس رژیم صهیونیستی اعدام شد 🔹قوه قضاییه اعلام کرد: حکم اعدام مجید مسیبی که به عنوان عامل سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی دستگیر و محاکمه شده بود به اجرا درآمد. 🔹مجید مسیبی، فرزند رجبعلی که با همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی الارض بازداشت و محاکمه شده بود پس از طی فرآیند کامل آیین دادرسی کیفری و تایید و ابرام حکم در دیوان عالی کشور صبح امروز به سزای اعمالش رسید و به دار مجازات آویخته شد. 🔹براساس مستندات پرونده، نامبرده در طول همکاری با موساد تلاش داشته است اطلاعات طبقه‌بندی شده، برخی از مکان‌های حساس کشور و همچنین مشخصات افراد مورد نظر را به موساد، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ارائه و در قبال آن پاداش (رمزارز) دریافت کند. 🔹بنابر این گزارش، محکوم‌علیه، با سرپل موساد به نام «دیوید» در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارتباط برقرار کرده و به صورت هفتگی و در یک بستر ارتباطی، گزارش کار خود را ارائه می‌کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹حجم تخریب‌ها موشک‌های ایران به حدی بالا است که آنان نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴رادیو ارتش اسرائیل: دو موج موشک‌باران از ایران به سمت اسرائیل امروز صبح انجام شد که اولی شامل ۲۲ موشک و دومی شامل ۵ موشک بود کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تلاویو در حال تخریب سازه های بدون مجوز... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴چرا آمریکا مجبور شد مستقیماً به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند؟ 🔻در پی تشدید تنش‌های ایران و اسرائیل، واشنگتن که همواره ترجیح می‌داد در سایه باقی بماند و از اسرائیل به‌عنوان ابزار فشار استفاده کند، ناگزیر به میدان آمد. 🔻تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل به تنهایی توان مقابله با پیچیدگی‌های امنیتی و فنی برنامه هسته‌ای ایران را نداشت و هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده این درگیری، آمریکا را مجبور کرد مستقیماً وارد عمل شود. پیامدهای راهبردی این حمله 🔻شکست استراتژی نیابتی: ناتوانی اسرائیل در مهار ایران، نشان داد که آمریکا نمی‌تواند تنها با تکیه بر متحدان منطقه‌ای خود به اهدافش برسد. 🔻افزایش هزینه‌ها برای آمریکا: ورود مستقیم واشنگتن به معنای پذیرش ریسک‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی بیشتر در منطقه است. 🔻تقویت موضع ایران: این تحولات نشان داد که ایران نه تنها در میدان مقاومت کرده، بلکه باعث شده ابرقدرتی مثل آمریکا از حالت غیرمستقیم به سمت مداخله مستقیم سوق یابد که خود نشانه‌ای از تغییر توازن قدرت است. 🔻حملۀ آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران نه یک اقدام از موضع قدرت، بلکه واکنشی به ناکامی اسرائیل و افزایش هزینه‌های بی‌پاسخ ماندن ایران بود. 🔻این موضوع نشان می‌دهد که محاسبات اولیۀ واشنگتن و تل آویو نادرست بوده و مقاومت ایران باعث شده آمریکا از استراتژی «جنگ نیابتی» به سمت مداخله مستقیم کشیده شود، امری که می‌تواند پیامدهای بلندمدت و غیرقابل‌پیش‌بینی برای منطقه داشته باشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺 صفحه سپاه پاسداران در ایکس: اکنون جنگ برای ما آغاز شده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴در پی حملات تجاوزکارانه آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران شهرهای بزرگ ایالات متحده در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: ایران تمامی گزینه‌ها را برای دفاع از حاکمیت، منافع و مردم خود محفوظ می‌دارد ایالات متحده، به‌عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل، با حمله به تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، مرتکب نقض فاحش منشور سازمان ملل، حقوق بین‌الملل و معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) شده است. اتفاقات صبح امروز تکان‌دهنده و ننگ‌آور است و پیامدهایی ماندگار خواهد داشت. هر یک از اعضای سازمان ملل باید نسبت به این رفتار به‌شدت خطرناک، غیرقانونی و جنایت‌کارانه احساس نگرانی جدی کنند. بر اساس منشور سازمان ملل متحد و مفاد آن که اجازه پاسخ مشروع در چارچوب دفاع از خود را می‌دهد، ایران تمامی گزینه‌ها را برای دفاع از حاکمیت، منافع و مردم خود محفوظ می‌دارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯