اینبار شاید بخواهیم مستقیما به قلب آمریکا حمله کنیم
یا دیهگو گارسیا یا دریای کارائیب...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
از دهه ۷۰خودمونُ مجهز کردیم واسه همچین روزی
ترامپ قماری رو شروع کرد که ما از چند دهه پیش منتظر بودیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
آمریکا عملا به این نبرد ورود کرده و داره از اسرائیل حمایت و پشتیبانی میکنه ولی ما منتظریم که آمریکا
خب خدا رو شکر انتظار به پایان رسید😎
آمریکا توان و قدرت بسیاری داشت که در جنگِ اوکراین و روسیه
اسرائیل و حماس
تحلیل رفت
ولی ایران طی این سالها که آمریکا درگیر جنگ افروزی بود خودش رو تقویت و مجهز کرد
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
آمریکا توان و قدرت بسیاری داشت که در جنگِ اوکراین و روسیه اسرائیل و حماس تحلیل رفت ولی ایران طی این
آمریکا طی این چند دهه درگیر جنگ با
افغانستان بود
ولی شکست خورد
آمریکا در پشت پرده جنگ اوکراین علیه روسیه
و
جنگ اسرائیل علیه حماس بود
ولی در هیچکدوم به پیروزی نرسید
آمریکایی که از طالبان شکست خورد
طالبانی که حتی یک خلبان نداشت و نمیتونست هواپیماهای به غنیمت گرفته شده رو به پرواز در بیاره و هلش میدادند 😅
چطور میخواد با ایران جنگ کنه آخه
آمریکا جنگ رو شروع نکرد
بلکه قمار کرد...
اسرائیل قلب تپنده آمریکا بود و به همین دلیل
آمریکا با تمام توان و قدرت از اسرائیل دفاع و حمایت میکرد
ولی در این نبرد نتونست از اسرائیل دفاع بکنه
چون ایران دست برتر رو داشت و ضربات کاری به اسرائیل وارد شد و آمریکا مجبور شد مستقیما وارد نبرد بشه و به ایران حمله کنه تا اسرائیل رو از زیر بار فشار نجات بده
ورود آمریکا به این نبرد نشانهای شکست مفتضحانه اسرائیل بود
چرا که اگه اسرائیل شکست نمیخورد
آمریکا به هیچ وجه مستقیما ورود نمیکرد