در ضمن
یادمون باشه که طبق فرموده امام خامنهای
تصمیمات در مجامع بالادستی اتخاذ و صرفا توسط وزارت خارجه ابلاغ میشه
پس مطمئن باشید در این شرایط
شخص وزیر خارجه
تصمیمگیرنده نیست
چون بحث سر مسئله امنیت ملی است
طبق قانون و با حکم حکومتی
شخص اول مملکت یعنی رهبری تصمیمات لازم رو اتخاذ میفرمایند
توییت عراقچی در تقدیر از نیروهای مسلح به خاطر پاسخ به دشمن تا آخرین لحظه
🔹عملیات نظامی نیروهای مسلح قدرتمند ما برای مجازات اسرائیل تا آخرین دقیقه در ساعت ۴ صبح ادامه یافت.
🔹همراه با همه ایرانیان، من از نیروهای مسلح کشور که آماده دفاع از کشور عزیزمان تا آخرین قطره خون بودهاند، و به هر حمله دشمن تا آخرین دقیقه پاسخ دادند تقدیر میکنم.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
آیا هک صورت گرفته⁉️ رو مخترین کلمه #نمیدانم
اختیار #صلح با رهبری است
احتمالا دکتر عراقچی عجولانه یک حرفی زدند و بعد توئیت رو حذف کردند
منتظر فرمان امام جامعه هستیم
و هر چه فرمودند
فقط میگیم
سمعاً و طاعتا
نه یک کلمه کمتر
و
نه یک کلمه بیشتر...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
توییت دکتر عراقچی در مورد آتشبس 🔹همانگونه که مکرراً گفتهایم، این رژیم اسرائیل بود که جنگ را آغاز
دکتر عراقچی گفته
تصمیم نهایی در خصوص توقف عملیات نظامی از سوی ما متعاقبا اتخاذ شد
خب این «ما» ای که گفته
منظورش کیه⁉️⁉️
قطعا منظور از ما
سران رده بالا هستند
نه شخص وزیر خارجه...
چون این مسئله نظامی و بر سر امنیت ملی است
تصمیم نهایی نه با رئیسجمهور است
نه با وزیر امور خارجه
رهبری تصمیات و دستورات لازم رو بر حسب منافع
ملت
و
انقلاب اتخاذ خواهند کرد