هم اون افراد داخلی که میگفتند سپاه قدرت موشکی نداره
و هم دشمنانی که میگفتند موشکهای سپاه فتوشاپه
و هم کل دنیا
به طور زنده قدرت موشکی سپاه مقتدر رو ما روبه چشم دیدند وباور کردند
سپاه با این مجاهدتها به داخلیها ثابت کرد که قدرت موشکی
یک عامل بازدارند و امنیتآفرین است
به دشمنان ثابت کرد که ایران قدر و قدرتمند از اون چیزی هستند که خیال میکنند
و
به کشورهای همسایه فهموندیم که حواسشون به خودشون باشه و زیر چتر قدرت پوشالی آمریکا نرن
البته به اروپا هم فهماندیم که مثل اسرائیل و آمریکا غلط اضافی نکنه
و الا بلایی بدتر از اسرائیل و آمریکا به سرش میاریم😎
قبل از حمله کشورهای دوست و دشمن قدرت موشکی ما رو در حد یک ادعا میدونستد
ولی با این قمار ابلهانهای که اسرائیل و آمریکا انجام دادند کل دنیا به ابرقدرتی ایرانِ مقتدر پی برد
بعد از این قمار ابلهانهی اسرائیل و آمریکا و اثبات ابرقدرتی ایران
اروپاییها محبور میشن اون دهن گشادشون رو ببندند...
عمان
عربستان
امارات
بحرین
عراق
کویت
و ... متوجه شدند که ایران ابرقدرت واقعی است
و
اسرائیل و آمریکا دو ابرقدرت پوشالیای بیش نیستند
🔺سیاست ایران نابودی تدریجی اسرائیل بوده است!
🔹وضعیت امروز اسرائیل نتیجه ۴۶ سال تلاش جمهوری اسلامی و متحدانش است؛ انزوای این روزهای رژیم صهیونیستی تدریجی به وجود آمده است؛ ایران هیچ وقت در پی حمله مستقیم به اسرائیل نبوده و این بار هم اگر به خاک ایران تعرض نمیکرد بعید بود فعلا سیاست تقابل مستقیم در پیش گرفته شود. ایران توانسته است به تدریج اسرائیل را قورباغه پز کند و ضمن تنگ کردن لحظه به لحظه ی حلقه محاصره، همزمان به رسوا کردنش در جهان بپردازد.
🔹اسرائیل این را فهمیده بود و فکر میکرد پس از اتفاقاتی که اخیرا برای حماس و سوریه و حزب الله افتاده، ایران دیگر قدرتی ندارد و میتواند با یک حمله برق آسا کار را یکسره کرده و خود را از دام هایی که ایران برایش چیده است رها کند. اقدام نابخردانه نتانیاهو و ترامپ اما، شرایط را برای اسرائیل بغرنج تر کرد، به نوعی که خودشان سراسیمه خواستند مسیر اشتباهی که رفته اند را برگردند؛ حال آنکه دیگر تضمینی برای بهتر شدن وضع رژیم وجود ندارد، و سایه جنگ نیز کاملا از فلسطین اشغالی دور نشده است.
🔹زین پس ایران اگرچه هوشیار و آماده تحولات را دنبال خواهد کرد، اما به آتش بسی واقعی ورود خواهد کرد، حال آنکه جنگ اسرائیل با مقاومت فلسطین و رزمندگان یمنی همچنان بعد از نزدیک به دو سال ادامه خواهد داشت، و فعلا نیز چشم اندازی برای رها شدنش از درگیری ها وجود ندارد.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
#طنز
برندهی اصلی این جنگ باباها بودن که تونستن ۱۲ روز یه کله اخبار ببینن و کسی بهشون گیر نداد😁
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍رژیم بزرگترین آسیبهای نظامی ک حیثیتی را در دوران ۷۷ سال عمر خود متحمل شد
📥ابوالفضل عمویی در گفتگو با "آخرینخبر":
📌برای ارزیابی نتیجه هر منازعهای باید ببینیم هر کدام از طرفین به نتایج مورد نظر خود رسیده است یا خیر.
📌هدف اسرائیل از این جنگ نابود کردن توان هستهای کشور، توان آفندی و توان موشکی ما بود، آنها همچنین به دنبال زمینهسازی برای براندازی بودند.
📌مراکز هستهای قابلیت احیاء دارد.
📌توان موشکی ما اکنون بیش از گذشته برای دشمن مشخص شده است.
📌کشور سیستم پدافند هوایی دشمن را به شدت به چالش کشید و به شدت بیاعتبار شد.
📌آنها در موضوع ایجاد چالش اجتماعی هم ناکام شدهاند.
📌مجموعه فرماندهی کشور با سرعت زیادی بعد از ضربه اول احیا شد.
📌شناخت نسبت به آسیبها و اصلاح آنها یک اولویت است.
📌رژیم بزرگترین آسیبهای نظامی و حیثیتی در دوران ۷۷ ساله عمر خود را دید.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯