eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
البته به اروپا هم فهماندیم که مثل اسرائیل و آمریکا غلط اضافی نکنه و الا بلایی بدتر از اسرائیل و آمریکا به سرش میاریم😎
قبل از حمله کشورهای دوست و‌ دشمن قدرت موشکی ما رو در حد یک‌ ادعا میدونستد ولی با این قمار ابلهانه‌ای که اسرائیل و‌ آمریکا انجام دادند کل دنیا به ابرقدرتی ایرانِ مقتدر پی برد
بعد از این قمار ابلهانه‌ی اسرائیل و آمریکا و اثبات ابرقدرتی ایران اروپایی‌ها محبور میشن اون دهن گشادشون رو‌ ببندند...
عمان عربستان امارات بحرین عراق کویت و ... متوجه شدند که ایران ابرقدرت واقعی است و اسرائیل و‌ آمریکا دو‌ ابرقدرت پوشالی‌ای بیش نیستند
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺سیاست ایران نابودی تدریجی اسرائیل بوده است! 🔹وضعیت امروز اسرائیل نتیجه ۴۶ سال تلاش جمهوری اسلامی و متحدانش است؛ انزوای این روزهای رژیم صهیونیستی تدریجی به وجود آمده است؛ ایران هیچ وقت در پی حمله مستقیم به اسرائیل نبوده و این بار هم اگر به خاک ایران تعرض نمیکرد بعید بود فعلا سیاست تقابل مستقیم در پیش گرفته شود. ایران توانسته است به تدریج اسرائیل را قورباغه پز کند و ضمن تنگ کردن لحظه به لحظه ی حلقه محاصره، همزمان به رسوا کردنش در جهان بپردازد. 🔹اسرائیل این را فهمیده بود و فکر میکرد پس از اتفاقاتی که اخیرا برای حماس و سوریه و حزب الله افتاده، ایران دیگر قدرتی ندارد و میتواند با یک حمله برق آسا کار را یکسره کرده و خود را از دام هایی که ایران برایش چیده است رها کند. اقدام نابخردانه نتانیاهو و ترامپ اما، شرایط را برای اسرائیل بغرنج تر کرد، به نوعی که خودشان سراسیمه خواستند مسیر اشتباهی که رفته اند را برگردند؛ حال آنکه دیگر تضمینی برای بهتر شدن وضع رژیم وجود ندارد، و سایه جنگ نیز کاملا از فلسطین اشغالی دور نشده است. 🔹زین پس ایران اگرچه هوشیار و آماده تحولات را دنبال خواهد کرد، اما به آتش بسی واقعی ورود خواهد کرد، حال آنکه جنگ اسرائیل با مقاومت فلسطین و رزمندگان یمنی همچنان بعد از نزدیک به دو سال ادامه خواهد داشت، و فعلا نیز چشم اندازی برای رها شدنش از درگیری ها وجود ندارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
برنده‌ی اصلی این جنگ باباها بودن که تونستن ۱۲ روز یه کله اخبار ببینن و کسی بهشون گیر نداد😁
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍رژیم بزرگترین آسیب‌های نظامی ک حیثیتی را در دوران ۷۷ سال عمر خود متحمل شد 📥ابوالفضل عمویی در گفتگو با "آخرین‌خبر": 📌برای ارزیابی نتیجه هر منازعه‌ای باید ببینیم هر کدام از طرفین به نتایج مورد نظر خود رسیده است یا خیر. 📌هدف اسرائیل از این جنگ نابود کردن توان هسته‌ای کشور، توان آفندی و توان موشکی ما بود، آنها همچنین به دنبال زمینه‌سازی برای براندازی بودند. 📌مراکز هسته‌ای قابلیت احیاء دارد. 📌توان موشکی ما اکنون بیش از گذشته برای دشمن مشخص شده است. 📌کشور سیستم پدافند هوایی دشمن را به شدت به چالش کشید و به شدت بی‌اعتبار شد. 📌آنها در موضوع ایجاد چالش اجتماعی هم ناکام شده‌اند. 📌مجموعه فرماندهی کشور با سرعت زیادی بعد از ضربه اول احیا شد. 📌شناخت نسبت به آسیب‌ها و اصلاح آنها یک اولویت است. 📌رژیم بزرگترین آسیب‌های نظامی و حیثیتی در دوران ۷۷ ساله عمر خود را دید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اعتراف رسانه عبری: توفیقی در شکست ایران نداشتیم 🔹روزنامه معاریو در گزارشی که صبح امروز سه شنبه ساعاتی بعد از آغاز اجرایی شدن آتش بس اعتراف کرد، شرایط برای اسرائیل همچنان پیچیده است. 🔹آنا براسکی نویسنده این گزارش تحلیلی آورده است، بعد از 12 وز از جنگ اسرائیل با ایران، آتش بس اعلام شده است، از همان لحظات اول دونالد ترامپ خبر از تحقق اهداف داد (و مدعی شد) برنامه هسته‌ای از بین رفته است اما باید اعتراف نمود که در پی این اظهار نظر‌های رسمی و رسانه‌ای، شرایطی به مراتب پیچیده تر نهفته است. 🔹در ادامه این نوشتار آمده است، به رغم انجام حملات علیه زیرساخت‌های هسته‌ای ایران اما پرسش‌های بی پاسخی در مورد میزان تاثیر گذاری این حملات در آسیب رساندن به این تاسیسات و اصولا میزان توانمندی ایران در بازسازی آن وجود دارند. 🔹مهم‌تر از آن این پرسش مهم است که آیا نظام ایران بعد از این حملات تضعیف شده است؟معاریو بدون اشاره به اظهارات و ادعاهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جنگ در مورد تلاش برای تغییر نظام ادعا می‌کند که اسرائیل به دنبال هدف حداکثری یعنی تغییر نظام نبوده است اما بی تردید امیدوار بود که اقداماتش بتوانند منجر به این نتیجه شوند، حتی رئیس جمهور آمریکا هم بارها در رابطه با اینکه این امر می‌تواند از اهداف باشد، سخن گفته بود، ولی اکنون برای ترامپ هم ثابت شده است که این امر قابلیت اجرایی ندارد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کشف محموله سلاح‌های آمریکایی در سیستان و بلوچستان‌ دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان: 🔹‌ در ۴۸ ساعت گذشته اقدامی ضربتی با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات محموله بزرگ سلاح و مهمات آمریکایی که توسط عوامل خودفروخته وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد. 🔹‌افراد خود فروخته با کمک عناصررژیم صهیونی قصد شرارت در جنوب شرق کشور را داشتند که با کمک مردم واداره کل اطلاعات استان این محموله سلاح و مهمات آمریکایی شناسایی و متهمان دستگیر شدند. 🔹دشمن آمریکایی صهیونی قصدداشت تا امنیتی را که با کمک اقشارمختلف مردم برای توسعه استان بوجود آمده برهم زند که با همراهی مردم به نتیجه نرسید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیام قالیباف به ملت ایران ▪️ رئیس مجلس: ما گریبان دشمن جنایتکار و کودک‌کش را رها نخواهیم کرد 🔹تحمیل توقف تهاجم به دشمن متجاوز بدون پذیرش درخواست دشمن دربارهٔ غنی‌سازی و برنامهٔ موشکی ایران یعنی ما خواسته‌های دشمن را به هیچ می‌گیریم و صرفاً در جهت منافع ملت بزرگ و قهرمان ایران پیش خواهیم رفت و با بی اعتمادی مطلق به دشمن، هر لحظه دست به ماشه آمادهٔ پاسخگویی قاطع به هر عمل تجاوزکارانه هستیم. 🔹تحت الطاف الهی و با رهبری حکیمانهٔ رهبر معظم انقلاب، اتحاد تاریخی و موقعیت‌شناسی ملت رشید ایران و مقاومت دلیرانهٔ نیروهای مسلح، دشمن جنایتکار، سرانجام با وجود آنکه دستش به خون پاک‌ترین و شجاع‌ترین فرزندان این ملت آغشته شد، اما بدون دستیابی به اهداف اصلی شرورانهٔ خود عقب نشست. 🔹دست پرقدرت ملت ایران با عاملیت نیروهای مسلح بارها سر بی ارزش دشمن صهیونیست رابه سنگ کوبید؛تصویر نفوذناپذیری گنبد اصطلاحاً آهنین را بی‌اعتبار ساخت؛ شهرهای اشغالی را ویران کرد؛ مراکز مهم نظامی وامنیتی را به آتش کشید و به آمریکای جنایتکار نیز در پایگاه نظامی‌اش پاسخ متناسب داد و همچنین با رشادت و ایستادگی و همدلیِ فرزندان دلیرش جانانه از دستاوردهای هسته‌ای و موشکی خود صیانت کرد و گلوی دشمن را بدون اینکه ظرفیت آفندی‌مان کاهش پیدا کند، تا آخرین دقیقه فشرد. 🔹ما گریبان دشمن جنایتکار و کودک‌کش که کودکان و زنان و غیرنظامیان ما را بی‌رحمانه به شهادت رساند و به مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها و مرکز بهزیستی و آمبولانس‌ها و سایر مراکز خدماتی و امدادی و غیرنظامی حمله کرد، رها نخواهیم کرد. 🔹بر تمام ما مسئولین فرض است که نقاط آسیب‌پذیر موجود را شناسایی و ترمیم کنیم و به ملت سربلند ایران اطمینان می‌دهیم که به یاری خداوند متعال، توان نظامی آفندی و پدافندی، امنیتی، اطلاعاتی و اجتماعی را در همهٔ ابعاد ارتقا خواهیم داد. 🔹فهم دقیق، شجاعت، اتحاد و موقعیت‌شناسی ملت ایران درخشان‌ترین برگ این چند روز مقاومت جانانه بود و دشمن را تا سالیان سال از ایران و ایرانی نا امید کرد. شکست اصلی دشمن ایران، ناامیدی محض از ایرانیان بود. ملت ایران فصل جدیدی در تاریخ معاصر رقم زد و به جهانیان درس میهن‌دوستی و اتحاد و رشادت داد؛ جهان یکصدا همدلی تاریخی ملت ایران را ستایش خواهد کرد. 🔹سازمان ملل، آژانس هسته‌ای، نهادهای بین‌المللی وحقوق بشری در این برهه تاریخی روسیاه شدند و این مردم ایران بودند که زیر آماج شدیدترین حملات نظامی و عملیات‌های روانی، یکدیگر را در آغوش کشیدند و با صبر و شجاعت در کنار ایران عزیز ایستادند؛ ‌ ملت ایران⁩ روسفید و پیروز ابدی تاریخ است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯