در این حملات اخیر هم
کشورهای عربی به دفاع از اسراییل پرداختند که با حملات سپاه به پایگاههای آمریکا
پیغام لازم رو دریافت کردند
خلاصه اینکه قبل از نابودی رژیم صهیونی
باید کشورهای منطقه رو با خودمون متحد و همراه بکنیم
اتحادی که به پیروزی فلسطین و آزادی قدس اشغالی منجر خواهد شد
فقط یه نکته دیگه رو عرض بکنم
اونم اینکه
در این حملات
ما با رژیم صهیونی و آمریکا مقابله نکردیم
بلکه با ناتو طرف بودیم
ناتو یعنی ۳۱ کشور قدرتمند اروپایی_غربی
از جمله
آمریکا
انگلیس
فرانسه
آلمان
و ...
کشورهایی که پدافندشون رو در اختیار رژیمصهیونی قرار دادند
نه اینکه نتونیم بزنیمشون
میتونیم
ولی با قدرت مادی نمیشه
بلکه باید درایت به خرج داد
درایتی از جنس معنوی«بهرهمندی از علم معصوم»
درایت این نیست که جوزدهبشیم
درایت یعنی
فکر کنیم
محتاط باشیم
که بتونیم دشمن رو فتیلهپیچ بکنیم
و الا اگه بخوایم جوزده و شتابزده عمل کنیم
به حال و روز اسراییلی مبتلا میشیم که قریب به دو سال نتونه از پس یه گروه چریکی مثل حماس بر بیاد
دشمن حمله رو شروع کرد و قرار شد جواب بدیم
که جواب دادیم و دشمنان رو مجازات کردیم
ما توقف حملات رو به دشمنان تحمیل کردیم
این نکته رو عرض کنم که
دشمن دست خالی و
یکه و تنها نیومد که حالا بخواد با این آتشبس
بره خودش رو تجهیز بکنه برگرده