eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔰 کلیپی که هر فرد انقلابی ، باید هر روز ببیند ... 🎤 بیانات گوهر بار #علامه_مصباح_یزدی 👌 همان عالمی
امام خامنه‌ای نائبِ معصوم هستند و به نوعی از معصومیتِ معصوم برخوردار هستند و امکان خطا و اشتباه از ایشون سلب میشه ولی ماها در بی‌بصیرتی داریم دست و پا میزنیم و همین بی‌بصیرتی باعث میشه زاویه‌ی دید ما با رهبری فاصله بگیره و متفاوت بشه
چطور به خودمون اجازه میدیم که خیال کنیم نائبِ معصوم که از معصومیت برخوردار هستند دچار اشتباه شدند ولی ماها درست میگیم⁉️⁉️⁉️
چی شد که در برخی مسائل مثل واکسن و مذاکره و ... امام امت رو دست‌بسته خطاب کردیم و خودمون رو آگاه و دانا پنداشتیم⁉️⁉️⁉️
آخه کی جرات و توانایی این رو داره که چیزی رو به آقای مقتدر ما تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه عده کج‌فهم میگفتند مذاکره رو به آقا تحمیل کردند خب مذاکره واسه چی بود⁉️⁉️ واسه محدود کردن غنی س
امام خامنه‌ای دارای درجه‌ای از معصومیتِ امامِ معصوم هستند و امکان خطا و اشتباه از ایشون سلب میشه و همچنین نائب از علم لدنی امام برخوردار هستند و خیلی خوب میتونند مسائل رو پیش‌بینی و برای حل مشکلات چاره‌اندیشی بکنند و طی این چند دهه که هزاران سناریوی خطرناک علیه منافع این ملت و کشور طراحی و اجرا شد تمامی اون فتنه‌ها با درایت همین نائب خنثی شدند اونوقت یه‌عده خودبرتربین خیال میکنند بیشتر از امام جامعه میدونند و میفهمند
اونی که این کشور و منافع این ملت رو در برابر تمامی هجمه‌ها و حمله‌ها حفظ کرده درایت امام خامنه‌ای است نه تحلیل‌های آبکی یه عده تحلیلگرِ نادان و مغرض
ببینید کار ما بچه ولایی‌ها به کجا رسیده که بجای دشمن،خودمون داریم نیروهای نظامی و کارآمد رو تخریب میکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا کارمون به اینجاها کشیده شده⁉️⁉️⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به حرف‌های مفت یه عده کانال‌دارِ منفعت‌طلب و تحلیلگرانِ نادان و مغرض است
حرف و فعل امام امت رو نمیفهمیم
حرف و فعل رهبری در رابطه با سرداران نیروهای انقلابی پرافتخار رو نمیفهمیم و گوشمون بدهکارِ حرف‌های مفت یه عده تخریب‌گر شده و هر سری به یک بهانه‌ای میگیم سردار قالیباف-سردارقاآنی-سردارحاجیزاده-سرلشکرباقری و... نفوذی و خائن و عامل نفاق با دولت علیه ملت هستند😐😐😐
وقتی رهبری از وفاقِ مسئولین با دولت برای تقویتِ منافع ملت صحبت میکنند غلط میکنه اونی که وفاق رو به نفاق تعبیر میکنه