چی شد که در برخی مسائل مثل واکسن و مذاکره و ... امام امت رو دستبسته خطاب کردیم و خودمون رو آگاه و دانا پنداشتیم⁉️⁉️⁉️
آخه کی جرات و توانایی این رو داره که چیزی رو به آقای مقتدر ما تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه عده کجفهم میگفتند مذاکره رو به آقا تحمیل کردند خب مذاکره واسه چی بود⁉️⁉️ واسه محدود کردن غنی س
امام خامنهای دارای درجهای از معصومیتِ امامِ معصوم هستند و امکان خطا و اشتباه از ایشون سلب میشه و همچنین نائب از علم لدنی امام برخوردار هستند و خیلی خوب میتونند مسائل رو پیشبینی و برای حل مشکلات چارهاندیشی بکنند و طی این چند دهه که هزاران سناریوی خطرناک علیه منافع این ملت و کشور طراحی و اجرا شد تمامی اون فتنهها با درایت همین نائب خنثی شدند اونوقت یهعده خودبرتربین خیال میکنند بیشتر از امام جامعه میدونند و میفهمند
اونی که این کشور و منافع این ملت رو در برابر تمامی هجمهها و حملهها حفظ کرده درایت امام خامنهای است نه تحلیلهای آبکی یه عده تحلیلگرِ نادان و مغرض
ببینید کار ما بچه ولاییها به کجا رسیده که بجای دشمن،خودمون داریم نیروهای نظامی و کارآمد رو تخریب میکنیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
ببینید کار ما بچه ولاییها به کجا رسیده که بجای دشمن،خودمون داریم نیروهای نظامی و کارآمد رو تخریب می
میدونید چرا کارمون به اینجاها کشیده شده⁉️⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا کارمون به اینجاها کشیده شده⁉️⁉️⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به حرفهای مفت یه عده کانالدارِ منفعتطلب و تحلیلگرانِ نادان و مغرض است
حرف و فعل رهبری در رابطه با سرداران نیروهای انقلابی پرافتخار رو نمیفهمیم و گوشمون بدهکارِ حرفهای مفت یه عده تخریبگر شده و هر سری به یک بهانهای میگیم سردار قالیباف-سردارقاآنی-سردارحاجیزاده-سرلشکرباقری و... نفوذی و خائن و عامل نفاق با دولت علیه ملت هستند😐😐😐
وقتی رهبری از وفاقِ مسئولین با دولت برای تقویتِ منافع ملت صحبت میکنند غلط میکنه اونی که وفاق رو به نفاق تعبیر میکنه
خلاصه اینکه نه امام خامنهای دست بسته هستند و سرداران سپاه و نیروهای انقلابی ، خائن و نفوذیاند بلکه ماها مغلوبِ اراجیفِ دشمنان و یه عده از تحلیلگرانِ نادان و البته مغرض شدیم...
یقین داشته باشیم که امام خامنهای بهترین راه رو پیدا میکنند و سربازانِ جان برکف ولایت این راه رو برای حفظ و تقویت منافع ملی طی میکنند... پس بجای تخریبِ نیروهای انقلابی از اونا حمایت و نسبت به اقداماتشون اعتماد کنیم...