eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
خلاصه اینکه قبل از نابودی رژیم صهیونی باید کشورهای منطقه رو‌ با خودمون متحد و‌ همراه بکنیم اتحادی که به پیروزی فلسطین و‌ آزادی قدس اشغالی منجر خواهد شد
فقط یه نکته دیگه رو عرض بکنم اونم اینکه در این حملات ما با رژیم صهیونی و‌ آمریکا مقابله نکردیم بلکه با ناتو طرف بودیم ناتو‌ یعنی ۳۱ کشور قدرتمند اروپایی_غربی از جمله آمریکا انگلیس فرانسه آلمان و ... کشورهایی که پدافندشون رو‌ در اختیار رژیم‌صهیونی قرار دادند
نه اینکه نتونیم بزنیمشون میتونیم ولی با قدرت مادی نمیشه بلکه باید درایت به خرج داد درایتی از جنس‌ معنوی«بهره‌مندی از علم معصوم»
درایت این‌ نیست که جوزده‌بشیم درایت یعنی فکر کنیم محتاط باشیم که بتونیم دشمن‌ رو فتیله‌پیچ‌ بکنیم و الا اگه بخوایم جوزده و‌ شتابزده عمل کنیم به حال و روز اسراییلی مبتلا میشیم که قریب به دو سال نتونه از پس یه گروه چریکی‌ مثل حماس بر بیاد
خیلی طولانی شد⁉️ خسته شدی⁉️ خب خسته نباشی دلاور😅
بریم‌ سراغ جوابِ سئوال دوم
در بیانیه شعام حرفی از آتش‌بس به میان نیومد
دشمن حمله رو‌ شروع کرد و‌ قرار شد جواب بدیم که جواب دادیم‌ و دشمنان رو‌ مجازات کردیم ما توقف حملات رو‌ به دشمنان تحمیل کردیم
این نکته رو‌ عرض کنم که دشمن دست خالی و‌ یکه و‌ تنها نیومد که حالا بخواد با این آتش‌بس بره خودش رو‌ تجهیز بکنه برگرده
دشمن با همه توان و‌ قوا اومد
دشمن دست پر اومد و میخواست یک‌ جنگ ترکیبی رو رقم‌ بزنه دشمن‌ میخواست با حملات نظامی سران قوا رو‌ بزنه و‌ به قول معروف کشور در اوج بی‌مدیریتی دچار هرج و‌ مرج بشه بعدش‌ اغتشاش و‌ جنگ شهری رو‌ رقم‌ بزنه که‌ منجر به تغییر نظام بشه