تو برای من فقط یه دوست نیستی؛
یه تکه از خاطرههای قشنگم، یه همراهِ همیشگی، و یکی از آدمهای خاص زندگیمی.
اینکه تولدمون توی یه روزه، برای من همیشه یه حس عجیب و قشنگ داشته؛
انگار خدا از همون اول خواسته بینمون یه ربطِ خاص بذاره.
امروز فقط تولد تو نیست، تولد رفاقتمونه ؛
امیدوارم این سال جدید زندگیت پر از حال خوب، موفقیت، گریه های از روی ذوق، خندههای واقعی و آرزوهایی باشه که یکییکی به حقیقت تبدیل میشن.
بودنت توی این دنیا و توی رفاقتمون، خودش یه نعمتِ قشنگه.
ممنونم که هستی :)
تولدت مبارک عزیز دلم" ⚘️✨️