10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخواستن دختره رو به زور.... 😍❤️🩹🎉
🇰🇷 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂 𝑳𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒔
ـ𖤐 ּ ֗ ִ ּ ۪ ִ ּ ۪ ִ ּ ۪ ֗ ִ ּ ۪ ֗ ּ𖤐
🖇️ 𝑳𝒊𝒏𝒌: @Kore93 🎬
300.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود احوالتون. ما اومدیم با یک ناشناس مشترک، سوالی، درخواستی، یا هرچیزی داشتید میتونید بگید☺️💞
چنل💖
@Kore93
ناشناس💓
https://abzarek.ir/service-p/msg/4824208
ایگ؟ایشاالله موز بشی❕
حرف های شما: سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1:سلام
مالک2:درود،چطوری؟💓
مالک3:علیک
حرف های شما: حالتون چطوره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: بدک نیستم
مالک2: مرسی توخوبی❕
مالک3: بخوبی شما ماهم بد نیستیم
حرف های شما: چنلتون عالیه🍓
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: مرسیی زیبا
مالک2: مرسی عزیزم بخاطر وجود شماست که چنل عالی شده💓
مالک3:اگه شما نباشی که خوب نیست
حرف های شما:مالک دو مالک آینازه درسته؟ من اون دوستتم که باهم ژاپنی حرف میزدیم💕💕
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: عزیزممم🍓
مالک2:اره درسته قشنگم خودمم، واقعا؟ خوبی گلم چخبر؟ 💖
مالک3:حرفی ندارم😁
حرف های شما:مالک آیناز خیلی خوبه بهتر از بقیه اس، 🛐💕
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: پس ما چی
مالک2:قربونت نفسم،خیلی خوشحالم کردی💕💕
مالک3:باشه پس ما میکشیم کنار خودتو آیناز خانوم بمونید)خوبه؟😂
کره لند🇰🇷
درود احوالتون. ما اومدیم با یک ناشناس مشترک، سوالی، درخواستی، یا هرچیزی داشتید میتونید بگید☺️💞 چنل💖
ایگ نکنید لطفااااا😢
به درخواست شما ناشناس گزاشتیم هاااا😖
داره ایگ میشههه😭
حرف های شما: میشه دیگه بیوگرافی نزارید؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: چرا
مالک2: به مالک 3 و 1 بگو
مالک3: خوبن که
حرف های شما: https://eitaa.com/Kore93/696 خب به من چه شما هم مثل مالک آیناز مهربون باشید؟ نظر خوبیه بکشین کنار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: وااا
مالک2:قربونت برم من نفسممممم چقدر شما مهربونید☺️☺️💕
مالک3: از اونجایی که میخوام به اعصابم مسلط باشم چیزی نمیگم