eitaa logo
کره لند🇰🇷
128 دنبال‌کننده
101 عکس
405 ویدیو
0 فایل
سلام دوست خوبم✨ ما اینجا کلیپ های کره ای میزاریم🇰🇷 و هر چیزی که به کره ربط داره مثل بازیگر هاش...... 💙💙 مالک اول @Oo_Aynaz مالک دوم @Elnaz93b @AMIR_CBIR مالک سوم کپی؟ حرام است، هیچکدوممون راضی نیستیم❌ 🎀زود بزن رو پیوستن 🎀
مشاهده در ایتا
دانلود
بهترین و ترند ترین اکانت این چنل این اکانته
یکی از نظرات زیبای ممبر های چنلمون🥰🥰😍 شما هم اگر خواسته یا نظری دارید میتونید به یکی از سه مالکی که در بیو چنل ایدیشون هست بگید. 🇰🇷 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂 𝑳𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒔 ـ𖤐 ּ  ֗ ִ  ּ ۪ ִ  ּ ۪ ִ  ּ ۪  ֗ ִ  ּ ۪  ֗  ּ𖤐 🖇️ 𝑳𝒊𝒏𝒌: @Kore93 🎬
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخواستن دختره رو به زور.... 😍❤️‍🩹🎉 🇰🇷 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂 𝑳𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒔 ـ𖤐 ּ  ֗ ִ  ּ ۪ ִ  ּ ۪ ִ  ּ ۪  ֗ ִ  ּ ۪  ֗  ּ𖤐 🖇️ 𝑳𝒊𝒏𝒌: @Kore93 🎬
300.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود احوالتون. ما اومدیم با یک ناشناس مشترک، سوالی، درخواستی، یا هرچیزی داشتید میتونید بگید☺️💞 چنل💖 @Kore93 ناشناس💓 https://abzarek.ir/service-p/msg/4824208 ایگ؟ایشاالله موز بشی❕
حرف های شما: سلام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1:سلام مالک2:درود،چطوری؟💓 مالک3:علیک
حرف های شما: حالتون چطوره ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: بدک نیستم مالک2: مرسی توخوبی❕ مالک3: بخوبی شما ماهم بد نیستیم
حرف های شما: چنلتون عالیه🍓 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: مرسیی زیبا مالک2: مرسی عزیزم بخاطر وجود شماست که چنل عالی شده💓 مالک3:اگه شما نباشی که خوب نیست
حرف های شما:مالک دو مالک آینازه درسته؟ من اون دوستتم که باهم ژاپنی حرف میزدیم💕💕 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: عزیزممم🍓 مالک2:اره درسته قشنگم خودمم، واقعا؟ خوبی گلم چخبر؟ 💖 مالک3:حرفی ندارم😁
حرف های شما:مالک آیناز خیلی خوبه بهتر از بقیه اس، 🛐💕 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: پس ما چی مالک2:قربونت نفسم،خیلی خوشحالم کردی💕💕 مالک3:باشه پس ما میکشیم کنار خودتو آیناز خانوم بمونید)خوبه؟😂
حرف های شما: میشه دیگه بیوگرافی نزارید؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: چرا مالک2: به مالک 3 و 1 بگو مالک3: خوبن که
حرف های شما: https://eitaa.com/Kore93/696 خب به من چه شما هم مثل مالک آیناز مهربون باشید؟ نظر خوبیه بکشین کنار ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مالک1: وااا مالک2:قربونت برم من نفسممممم چقدر شما مهربونید☺️☺️💕 مالک3: از اونجایی که می‌خوام به اعصابم مسلط باشم چیزی نمیگم