eitaa logo
بانک جزوه،تلخیص،شرح کتب حوزوی
40.8هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
180 ویدیو
8.9هزار فایل
🔆بانک #جزوه_تلخیص_شرح_دروس حوزوی خواهران و برادران 🔆 اهداف: ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی #رایگان به طلاب پایه های ۱ الی ۱۰ و دروس خارج و دانشجویان مقاطع سه گانه #جهت_تبادل_تبلیغات👇 @boudoe_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ فراخوان مقاله سمینار سواد رسانه ای و اطلاعاتی ✅ فراخوان مقاله همایش دوسالانه خوشنویسی اساتید، طلاب و دانشجویان علاقه مند می توانند جهت ارسال مقالات خود با توجه به محورهای این دوره همایش اقدام نمایند ✅ تاریخ برگزاری و ثبت نام آزمون UTEPT شهریور ماه اعلام شد. 🔰 جهت دریافت اخبار تکمیلی همایش ها، آزمون ها و استخدامی ها در کانال ذیل میزبان شما هستیم👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2028601518C206be531e4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 نمونه سوالات امتحانی پایه ارتقایی مرداد ۹۵👇👇
اصول1 ب1.pdf
171.1K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس اصول ۱ بخش ۱ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
اصول1 ب2.pdf
171.8K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس اصول ۱ بخش ۲ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
اصول2 ب1.pdf
199.9K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس اصول ۲ بخش ۱ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
اصول2 ب2.pdf
234.8K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس اصول ۲ بخش ۲ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
تفسیر.pdf
284.8K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس تفسیر ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
درایه.pdf
193.6K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس درایه ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فقه6 ب1.pdf
204.4K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس فقه ۶ بخش ۱ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فقه6 ب2.pdf
309K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس فقه ۶ بخش ۲ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فلسفه ب1.pdf
132.4K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس فلسفه بخش ۱ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فلسفه ب2.pdf
134.5K
✅ سوالات امتحانی پایه ✅ درس فلسفه بخش ۲ ✅ ارتقایی مرداد ۹۵ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 آموزش نحو پایه ۱ ✅ تعریف حال ؛ نحو مقدماتی حال مشتقی است که بیان کننده ی حالت فاعل (جاء حسنٌ ضاحکاً) یا مفعول به (ضربتُ اُختی باکیاً) به شرط اینکه نعت نحوی حساب نشود. شرط است که حال نکره باشد و غالبا حال غیر دائمی است و مشتق است و همزمان با عاملش می باشد ولی گاهی وقت ها حال ثابت است مثل جاء ابوکَ عطوفا و نیز گاهی حال جامد می آید مثل جاء حسنٌ أسداً یعنی شجاعاً و گاهی زمانش یکی نیست مثل اُدخلوها خالدین ( داخل بهشت شوید همیشه ). اصل مؤخر بودن حال است بعد از ذوالحال و موخر آمدن حال واجب است اگر ذوالحال مجرور باشد مررتُ بِحسنٍ ضاحکاً ولی محال است اگر ذو الحال نکره یخالص باشد یعنی هیچ مجوزی برای مبتدا شدن نداشته باشد مثل جاء راکباً رجُلٌ که این مورد کم پیش می آید و واجب است مقدم شدن حال بر عامل اگر حال صدارت طلب باشد. 🔹مواردی که می توان برای مضاف الیه حال آورد : زمانی که بتوان مضاف الیه را به جای مضاف گذاشت. زمانی که مضاف قسمتی از مضاف الیه باشد . زمانی که مضاف عاملی در حال باشد. 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
کشف المراد ج 10.m4a
16.17M
🎙فایل صوتی جلسه دهم 📖 مبحث اعواض 👤 استاد 🗓15مردادماه ۱۴۰۱ 🍃 تلخیص مطالب: عوض و مستحق علیه و طلبی که از خدا دارد◾️ اسقاط عوض وگذشتن از آن◾️نظر خواجه نصیرالدین طوسی پیرامون اسقاط عوض و گذشتن از عوض توسط مستحق علیه◾️ 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
Fegh-Haram--1400-11-20---73.mp3
16.28M
☀️ ☀️ درس خارج فقه در مطهر 💥 جلسه 73 (چهارشنبه 20-11-1400) ✅بررسی فقهی قانون تجارت 🔸ادامه بررسی مسائلی از تحریر الوسیله درباره خیار تفلیس 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
جلسه‌ی ۱۳ تفسیر سوره‌ی لقمان آیه‌ی ۶..m4a
15.52M
🎙فایل صوتی تفسیر سوره‌ی / آیه ی ۶ ، گمراه کنندگان از راه خدا 🔰 جلسه‌ی ۱۳ ( ۰۳/ ۰۵/ ۱۴۰۱) 🔰 استاد: آیت‌الله محبی 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پی دی اف قابل جستجو تفسیر قرائتی.pdf
1.97M
✅ تفسیر آیات برگزیده قرآن ✍ حجت الاسلام محسن قرائتی 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
_9. فقه 4.pdf
238.5K
🔰 سوالات امتحانی فقه ۴ بخش ۱ پایه ۹ همراه با 🔹امتحانات ارتقایی- مرداد ۹۵ 🔹مکاسب از اول القول فی شرایط العوضین تا مسأله اشتراط العلم بقدر المثمن 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy
🔰 آموزش نحو پایه ۱ ✅ افعال قلوب همراه با مثال ؛ نحو مقدماتی 1- وَجَد، ألفَی           برای یقین به خبر 2- جعل، زعم           برای ظن به خبر 3- عَلِم، رأی           غالبا برای یقین و گاهی برای ظن 4- ظنّ، خال، حَسِب           گاهی برای یقین و غالبا برای ظن ✅دو خصوصیت افعال قلوب 1- القاء:  عبارت است از ابطالِ جوازی عمل لفظاً و محلاً  جوازی به این معناست که اگر این شرایط ایجاد شود میتوانیم القاء کنیم یا نکنیم.  در یکی از این دو مکان اتفاق می‌افتد: الف) جایی که افعال قلوب بین مبتدا و خبر واقع شود  زیدٌ عَلِمتُ قائمٌ ب) جایی که افعال قلوب بعد از مبتدا و خبر واقع شود زیدٌ قائمٌ عَلِمتُ توجه کنید که از بین رفتنِ عمل محلی در توابع خود را ظاهر میکند مثلا: زیدٌ قائمٌ علمتُ و بکرٌ جالسٌ. وقتی افعال قلوب از عمل ملقی شدند دیگر مفعول اول و دوم و … هم نداریم و نقش آنها همان مبتدا و خبر است 2- تعلیق: ابطال وجوبی عمل لفظاً و نه محلاً وجوبی به این معنا که اگر این شرایط بود تعلیق عمل وجوبی است! در جای است که افعال قلوب در یکی از موارد 4 گانه زیر بیاید: 1- استفهام علمتَ أ زیدٌ قائمٌ؟  (آیا دانستی که زید ایستاد است) گاهی ممکن است استفهام جدای از مفعول اول و دوم باشد یا گاهی هم جزء مفعول اول یا دوم باشد مانند مثال داخل متن که ایّ خودش مفعول اول است. 2- نفی علمتُ ما زیدٌ قائمٌ 3- لام ابتداء لامی است که بر سر جمله اسمیه وارد میشود به غرض تأکید مضمون جمله علمتُ لَزیدٌ قائمٌ 4- قسم علمتُ و اللهِ زیدٌ قائمٌ در مورد دوم که تعلیق است، محل باقی است و در توابع اثر خود را نشان میدهد مانند: علمتُ واللهِ زیدٌ قائمٌ و بکراً(تبعیت از محل)  او بکرٌ (تبعیت از لفظ) 🌺~🌺~🌺~🌺 ✅ 🔰🔰 🆔 @Kotob_howzavy