یه ماشینی تو پارکینگ هس خیلی داغونه، فکر کنم یه قرنی میشه از اینجا تکون نخورده، روش نوشتن : دیشب خواب کارواش دیدم :)))🤣🤣🤣
٫ مَهجور ٫
توروخودا برام جعبه موزیکال بخرین:)))))))))))))))))))))))
با پول خودم خریدم:)))))))))))))))))))
کاش گهگاهی در لا به لای ورق های زندگیات، مرا به یاد آوری.
نمیخواهم روزهایت رنگ دلتنگی بگیرند، اما فراموش نکن که هدیهای به من دادهای.
روزگارم در انتظار میگذرد برای سهیم شدنِ آن هدیهی کوچک با تو.
راستی گفته بودم دلتنگ بودن یک چیز است وُ به انتظار نشستن دشوارتر ؟
حالا که دلتنگ وُ منتظرم، تو هم سهمی داشته باش وُ بگذار در خیالت قدم بگذارم.
فقط گاهی به من فکر کن.
- جمعه ، 24 شهریور 1402 ، 2:00 .