خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم.
هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد تعدادشو داخل لینک ثبت کنیم.
گاهاً میتونیم شما پیشنهاد بدین که نیت چی باشه یا اصلا به نیتی که خودتون مدنظر دارین و به من اعلام میکنین صلوات بفرستیم.
ممنونم که به خودتون وُ من کمک میکنین تا برای آخرت مون یه کاری انجام بدیم.
اجرتون با سیدالشهدا : )
لینک امشب :
https://EitaaBot.ir/counter/8um
من همونیام که وقتی میریم مهمونی، یه گوشه میشینم وُ به گروه هایی که با هم صحبت میکنن نگاه میکنم.
مثلا گروه بچها که اکثرا در حال داد زدن هستن.
گروه خانوما که حرفای خاله زنکی میزنن.
و گروه مردا که حرفای سیاسی میزنن.
و حس میکنم تو هیچ کدوم شون جایی ندارم و فقط معذبم.
٫ مَهجور ٫
خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم. هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد
راستیی بابت این ممنون تونم که رومُ زمین نزدین : )
برای امشب یه نیت تو ناشناس بزارین، هرکس زودتر بگه رو میزارم، انشاالله که حاجت روا بشیین.
در ضمن میتونین به بقیه بگین صلوات بفرستن و شما اینجا ثبت کنین، بقیه رو تشویق کنیین 💘.
کاش یکی بود تا صبح که نه ولی حداقل تا وقتی خوابم بگیره یا خوابش بگیره باهاش حرف بزنم:)
هدایت شده از آوازِ قو:)
بچهها بی زحمت دعا کنین یه مسالهای بخیر بگذره و ختم بخیر بشه.ممنون:))✨