٫ مَهجور ٫
خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم. هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد
راستیی بابت این ممنون تونم که رومُ زمین نزدین : )
برای امشب یه نیت تو ناشناس بزارین، هرکس زودتر بگه رو میزارم، انشاالله که حاجت روا بشیین.
در ضمن میتونین به بقیه بگین صلوات بفرستن و شما اینجا ثبت کنین، بقیه رو تشویق کنیین 💘.
کاش یکی بود تا صبح که نه ولی حداقل تا وقتی خوابم بگیره یا خوابش بگیره باهاش حرف بزنم:)
هدایت شده از آوازِ قو:)
بچهها بی زحمت دعا کنین یه مسالهای بخیر بگذره و ختم بخیر بشه.ممنون:))✨
خودایااا ، چادرمو گرفته دنبال خودش میکشهه ستینسنست 😭😭✨.
کفششُ بگردم:)))))))))))))))))))
برگشتن عمومیا به کنکور بهونهی خوبیه برای اینکه سال آخر به خودمون سخت نگیریم و خاطره بسازیم چون به هرحال گند زده میشه به کنکور. پس هرچی شد مهم نیستتت.
انقد درس خوندم، برا ۲۵ صدم خودمو کشتم، انقد حرص خوردم تهش چی شدد ؟ هیچی.
پس بعد کنکور هم قرار نیس اتفاق خاصی بیفته ، اصلا میرم یه شغل آزاد گیر میارم فقط ولم کنییین با این قانونای مسخره توون😀