خودایااا ، چادرمو گرفته دنبال خودش میکشهه ستینسنست 😭😭✨.
کفششُ بگردم:)))))))))))))))))))
برگشتن عمومیا به کنکور بهونهی خوبیه برای اینکه سال آخر به خودمون سخت نگیریم و خاطره بسازیم چون به هرحال گند زده میشه به کنکور. پس هرچی شد مهم نیستتت.
انقد درس خوندم، برا ۲۵ صدم خودمو کشتم، انقد حرص خوردم تهش چی شدد ؟ هیچی.
پس بعد کنکور هم قرار نیس اتفاق خاصی بیفته ، اصلا میرم یه شغل آزاد گیر میارم فقط ولم کنییین با این قانونای مسخره توون😀
٫ مَهجور ٫
خبب بیاین یه کاری با هم انجام بدیم. هر روز به یه نیت مشخصی که توی لینک نوشته شده صلوات بفرستیم، بعد
چهارشنبه منصوب به اسم آقا امام رضا ع هستاا ، به نیت حرم:)
لینک امشب :
https://EitaaBot.ir/counter/h4g6fk
توکل کن به خدا تا ببینی هرچقدر هم بندهی خدا دست وُ پا بزنه بازم هرچی خدا میخواد میشه.
بخاطر همین، هرچی از بندهی خدا میخوای رو به خدا بگو، صلاح باشه بهت میبخشه : )