اشتباه.
Θα 'ρθει το πρωί και θα περάσει Θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει Όπως κι εσύ
من این زبان رو یاد میگیرم نه فورا و نه حتما.
وای درسته من با یزدانی فر چهارسال دوست بودم و الان بعد پنج سال ازش خبری شده، تازه اونم توی مجازی و خوشحال بودم از اینکه دارم باهاش حرف میزنم. ولی دلیل نمیشه هی پیام بده هی من ندونم چی بگم. وا خب.
اشتباه.
خاک تو سرم کنن. دارم خودم گور خودمو میکنم.
دعا کنید اینبار بمیرم حداقل. نمیخوام زجرکش شم.