اشتباه.
خاک تو سرم کنن. دارم خودم گور خودمو میکنم.
دعا کنید اینبار بمیرم حداقل. نمیخوام زجرکش شم.
فوریو تیک تاک ریحانه آوورد توی پنج ثانیه بگو فقیر به اینگلیسی چی میشه. من گفتم "من" و ریحانه گفت "حنانه".
خب من به خودم توهین میکنم، ریحانه تو چرا؟
من قضیه مرگ رو نمیفهمم. مرگ چیه؟ از بابا بپرسم بهم میخنده. از محمد حسینی بپرسم بهم میخنده. از کی بپرسم؟ فقط یکی هست بهم نمیخنده. خدا بهم نمیخنده، خدایا مرگ یعنی چی؟
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی؟ تمومه؟
اسلام میگه اون دنیا وجود داره. میگه بهشتی هست، جهنمی هست. میگه برای اینکه بری بهشت باید کارای خوب بکنی. برای اینکه نری جهنم باید کارای بد رو کنار بذاری. ولی خب بعدش چی؟ ابد؟ ابدیت؟ یکم زیاده. یکم، یکم خیلی زیاده. ابدیت سنگینه. بزرگه.