وای درسته من با یزدانی فر چهارسال دوست بودم و الان بعد پنج سال ازش خبری شده، تازه اونم توی مجازی و خوشحال بودم از اینکه دارم باهاش حرف میزنم. ولی دلیل نمیشه هی پیام بده هی من ندونم چی بگم. وا خب.
اشتباه.
خاک تو سرم کنن. دارم خودم گور خودمو میکنم.
دعا کنید اینبار بمیرم حداقل. نمیخوام زجرکش شم.
فوریو تیک تاک ریحانه آوورد توی پنج ثانیه بگو فقیر به اینگلیسی چی میشه. من گفتم "من" و ریحانه گفت "حنانه".
خب من به خودم توهین میکنم، ریحانه تو چرا؟