eitaa logo
اشتباه.
331 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
650 ویدیو
5 فایل
[ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_o2dsbx8&btn=اشتباهات ] فاجعه‌هایی که درون مغزم رخ میده و منِ توهمی فکر می‌کنم واقعی‌ان درصورتی که اصلا وجود ندارن، و اینجا بخش کوچیکی از اون فاجعه‌هاست. اگه کار واجبی بود (که نیست) : @StupidLiar
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اشتباه.
امیدوارم فردا که از خواب بیدار شدم ماهی نشده باشم. شب بخیر.
هرچی فکر می‌کنم بیشتر غیر منطقیه. اصلا با عقل جور در نمیاد. مگه اونا آدم نبودن؟ مگه کسی جلوی چشم‌هاشون رو گرفته بود؟ مگه کور بودن؟ مگه نمی‌دیدن چه قیامتی شده؟ آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه طرفی باشه که یه نوزاد رو با تیر سه شعبه می‌کشن؟ با خودشون یه لحظه هم فکر نکردن ممکنه کارشون غلط باشه؟ ممکنه طرف غلط ایستاده باشن؟ نگفتن ایناهم بندگان خدان؟ نگفتن آب مال ما نیست که بخوایم نگه‌ش داریم؟ چطوری فقط تماشا کردن؟ چطور تونستن بر روی پیکر ها بتازن؟ چطور گوشواره از گوش بچه‌ها کشیدن؟ چطور انقدر بی‌غیرت بودن؟ مگه آدم نبودن؟ چطوری؟ مگه میشه؟ منطقی نیست. عقلانی نیست. حتی یه نفر هم متوجه نشد؟ مگه ندیدن فرمانده‌شون رفته طرف حق؟ چطور تونستن مقابل زن‌ها و بچه‌های کوچیک انقدر بی‌رحم باشن؟ چطور تونستن خیمه به آتیش بکشن؟ نمی‌تونم باور کنم اوناهم مثل ما آدم بودن.
فکر میکنی من از این قضیه خوش‌حالم؟
اشتباه.
فکر میکنی من از این قضیه خوش‌حالم؟
فکر میکنی من ناراحت نیستم؟ من حسرت نمیخورم؟
اشتباه.
فکر میکنی من از این قضیه خوش‌حالم؟
نمیدونم. وقتی میرم مسجد امام حسن بچهایی رو میبینم که دارن آب میدن. یاد خودم میوفتم، یاد رایة‌الهدی.
من اندازه کل هیئت دلتنگم.
هدایت شده از سمفونی دلقک ها.
"لقمه حرام، نماز خوان را امام کُش میکند"
اشتباه.
"لقمه حرام، نماز خوان را امام کُش میکند"
ریحانه ام همین رو گفت و به شدت قانع شدم.
هدایت شده از ببین اخوی.
دیشب پیام دادم و پاک کردم. همیشه همینه. پیام میدم و پاک میکنم،مینویسم و میسوزونم،حرفمو میزنم و میخندم میگم شوخی بود،ولی مگه تو خبر نداشتی؟ مگه تو نمی‌دونستی چه خبره،چی داره میگذره،؟ من کل دنیا هم ولم کنن مشکلی ندارم.خوشحال ترم میشم. ولی چرا تو منو قال می‌ذاری ؟
هدایت شده از ببین اخوی.
بچها خیلی دعام کنید.لطفا.
هدایت شده از شکارگاهِ Zed
این پیام رو فور کنید و لینکِ کانال یا آیدیِ خودتون یا اسمِ مستعاری و ... برام می‌فرستید تو ناشناس یا پی‌ویم تا بهتون یه عکسِ انیمه‌ای رندوم بدم : ناشناس : https://abzarek.ir/service-p/msg/4018700 پی‌وی : @Supernatural