اشتباه.
این عکس سه تا نکته داره: 1. رساله رو با کمک بایکت باز گذاشتم (رساله بخون بایکت بگیر) 2. رساله روی مب
خدایا درسته خیلی بدبخت بودم و هستم ولی اونموقع زندگیم سالم تر بود منو برگردون اونموقع.
اشتباه.
به مناسبت اینکه قبول نخواهم شد بایکت میخورم.
به این فکر میکنم که اگه به مناسبت قبول شدن بایکت میخوردم شاید قبول میشدم.
اینجا رو دیل نمیزنم چون انبوهی از بدبختیام اینجاست که هرموقع احساس کردن خیلی خیلی بدبختم و بدبخت تر از من وجود نداره بیام پیامای بالاتر رو چک کنم تا به حرفم يقين پیدا کنم.
هدایت شده از موسسهکارآگاهیبلانت
باکلاس باشید دیگه نگید "شیشه زدی؟" بگید "متامفتامین زدی؟"