اشتباه.
به مناسبت اینکه قبول نخواهم شد بایکت میخورم.
به این فکر میکنم که اگه به مناسبت قبول شدن بایکت میخوردم شاید قبول میشدم.
اینجا رو دیل نمیزنم چون انبوهی از بدبختیام اینجاست که هرموقع احساس کردن خیلی خیلی بدبختم و بدبخت تر از من وجود نداره بیام پیامای بالاتر رو چک کنم تا به حرفم يقين پیدا کنم.
هدایت شده از موسسهکارآگاهیبلانت
باکلاس باشید دیگه نگید "شیشه زدی؟" بگید "متامفتامین زدی؟"
فیلمایی که با بابا میبینیم همیشه بهم درس زندگی و درس اخلاق میدن. مثلا خانه پوشالی، فرار از زندان، مختارنامه، بهتره بزنگی به سال و الانم که سریال امام علی (ع).