eitaa logo
اشتباه.
337 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
679 ویدیو
5 فایل
[ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_o2dsbx8&btn=اشتباهات ] فاجعه‌هایی که درون مغزم رخ میده و منِ توهمی فکر می‌کنم واقعی‌ان درصورتی که اصلا وجود ندارن، و اینجا بخش کوچیکی از اون فاجعه‌هاست. اگه کار واجبی بود (که نیست) : @StupidLiar
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ببین اخوی.
یعنی راهی نیست.راهیم باشه،الکی درستم بشه،دردش مونده،جای حرفا مونده،غمش مونده،خستگیش مونده. بچها من حس میکنم هیچی قرار نیست تو زندگیم درست بشه. درست بشه هم فایده نداره. این یه زخم بدون التیامه. یه اشک بی پایانه. من خستم.
من واقعا هیچوقت از همه متنفر بودم.
واقعا باید یه زنگ بزنم به حمیدوند و همه چی رو براش تعریف کنم و وقتی مطمئن شد قصد خودکشی دارم بهش بگم عمو جرئت بود.
حال که فکر می‌کنم می‌بینم هیچ‌گاه فرصت خداحافظی را به من نداده‌اند.
چه خواهد کرد با ما عشق؟ پرسیدیم و خندیدی فقط با پاسخت پیچیده‌تر کردی معما را
واقعا امیدوارم اگه یکی خواست پروفایلمو ببینه همش رو ببینه. اونارو گذاشتم برای اینکه نمیتونستم انتخاب کنم کدوم بهتره که اول باشه.
و سلاحه بکاء..
من که کاره ای نیستم ولی یه نصیحت دارم از طرف مارتین به شما.
اشتباه.
من که کاره ای نیستم ولی یه نصیحت دارم از طرف مارتین به شما.
اگه یکی رو واقعا دوست دارید، طرفتون یا هیچ وقت نباید این رو بفهمه و یا اگر فهمید هیچ وقت نباید تنهاش بذارید. هیچ وقت نباید بذارید بره. هیچوقت نباید بذارید فکر کنه تنهاست. هیچ وقت بچها، هیچ وقت. چون ممکنه بره و خودش رو به کشتن بده و بعدش خبر مرگش بیاد براتون. این خیلی دردناکه بچها. من بلد نیستم ادبیاتش چیه ولی هرچی هست خیلی دردناکه. متوجه شید. اگر دوستش دارید و میخواید خبر مرگش نیاد بهش بچسبید. نذارید هرتکی جونش رو فدا کنه و یا بمیره. خودتون رو به آب و آتیش بزنید براش. نذارید بعدا بگید کاش کنارش میموندم، کاش نمیذاشتم بره. کاش فلان حرفو بهش میزدم، کاش نمیذاشتم فلانی بهش چیزی بگه. بچها حسرت های اینجوری خیلی بده، خیلی خیلی بده.