اشتباه.
اولین کاری که در راستای لذت بردن از زندگی انجام دادم این بود که فوتبال ندیدم. دومین کار این بود که ص
چهارمین کار میخوام ادیت بزنم.
اشتباه.
سعی دارم تا شب نخوابم بلکه بتونم ساعت خوابم رو درست کنم.
دارم میمیرم از خواب.
میدونستید وقتایی که مغزم واقعا بخاطر کمخوابی قفل میزنه، فکر میکنم میتونم ادیتای بهتری بزنم و واقعا بهتر میشه ادیتام؟