۱. ونتر کی کیه؟😶
۲. یه سری هارو تو ناشناس جواب میدم
۳. میخواممممم
۴. ممنونممم 💗🌷
۵. هعی..
#ناشناس
43.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به ما نگاه بینداز
که چشم سلطان هم
گَهی به روی
غلام سیاه میافتد :)
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرچیزی خراب اید یکروزی به کار اید🙁
کردمش اشغالی برای ریختن تراشه مدادد👽
↳Little angels.🇮🇷
هرچیزی خراب اید یکروزی به کار اید🙁 کردمش اشغالی برای ریختن تراشه مدادد👽
ماشالا هزار ماشلا اعصاب پر 🦅