↳Little angels.🇮🇷
بچه ها یه چیزی بگممم من عاشق آبییییی امممم✨️💙🥲 و از صورتی متنفرم😂 #رها
بریم بیرون 💙 🌚'
رنگ پیرهنم رنگ موردعلاقه معلول منه، بهتون گفتم رها معلوله؟
ببندددددددد من معلول زیبایییییی ام
یکی از معلولیت های زیبایی چال گونه هست که من دارم
ماشالا از وقتی به ملورین گفتم یه معلولیت زیبایی هست مگه ولمم
میکنه 🔪😒
#رها
بعد تازه ملورین به من معلول نمیگه میگه فلج حالا باز معلول خوبه فلج میگههه😒😒چون اگه چال گونه داشته باشی یعنی لپات فلجه منم اینو به ملورین خانوم گفتم ول نمیکنه
#رها
↳Little angels.🇮🇷
دلت برای کی تنگ میشه : اینجا 👇🏼
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=.
شاید برای دیدن تگ تگ ادمای نزدیک زندگیم دلم تنگ بشه.. مثلا دیدن زهرا و رها ، الان چند هفتست که ندیدمشون💔
ادمایی که یه تیکه از جون و روحم هستن و خب فکر کن یه تیکه از
خودتو چند روزه که ملاقات نکردی🥲
اهاا چندوقتیه خیلیی دلم میخواد دوباره برم بهشت زهرا چندماهی میشه که نرفتم، دلم میخواد یه بار دیگه قاب کنارهم شهدا رو ببینم
💕🌱💕🌱💕🌱💕🌱💕